Søg i denne blog

onsdag den 30. december 2009

Nyt barn i familien!

Juleaften blev familien forøget til 4 - sådan da :) Luna waldorf-dukke flyttede ind og moderen lokker ivrigt månebarnet til at lege med hende - dog er Lunadukken i skarp konkurrence til plastik-wannabee-babyborn, som jeg må sande bare er et kæmpe hit lige pt... Men mon ikke min Luna også snart vil kaste sin kærlighed på dukkepigen ligesom jeg...
Wenche er den fantastiske syerske :) hendes blog og hjemmeside er et uimodståeligt besøg værd. Jeg faldt pladask for hendes ting allerede dengang jeg fik gulerods-ranglen samt en strikket vest i barselsgave af den allerskønneste familie som jeg havde været barnepige hos og som kender Wenche. Og dengang havde jeg ingen ide om, at jeg en dag ville møde den inspirende kvinde ,som havde lavet disse ting, og at jeg i dag sådan håber at komme til at se meget mere til hende og hendes kreationer! For hvor er der bare noget helt særligt over de ting hun har haft i hænderne og kreeret... Wenche, tak for de gudeskønne ting du laver og sælger og fordi du har så stor en hjertevarme - selv for en vildtfremmed der dukker op og siger hej til julebasarerne :)
Stort tillykke med fødselsdagen i morgen - sikke en fest du får med alt det fyrværkeri :)

2 kommentarer:

  1. Ja, hun laver de smukkeste ting :-)
    Og du er heldig at du har så meget fra hendes hånd.
    Luna Dukke er dejlig !

    SvarSlet