Søg i denne blog

lørdag den 1. januar 2011

Nyt år forude!

Efter et år med sygdom, færdiggørelse af uddannelse, huskøb, job, vuggestueskift og indflytning, ja så håber jeg på et mere roligt år, nu hvor vi er faldet på plads i hus og jeg med job som pædagog. 
Vi fik afsluttet året med en masse krudt, bordbomber og god mad. Luna var eksemplarisk - legede fantastisk til kl. 21 og sov derefter hele natten, uden at vågne til midnat hvor det gik løs med alt fyrværkeriet. (At hun stod op 6.30 er en mindre detalje).  
Nederdelen havde jeg med til min veninde i julegave :)
GODT NYTÅR!!!

6 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg også :o)

    GLEDER meg til å følge deg videre i 2011, du flotte kreative kvinne :o)

    SvarSlet
  2. Hoppas du får ett härligt år framöver och ser fram emot att följa med i din kreativa värld. Du har verkligen en mycket inspirerande och läcker blogg!

    Gott Nytt År!
    /Mia :)

    SvarSlet
  3. Godt nytår :-) Hvor ser det hele bare flot ud. Jeg bliver simpelthen også nødt til at kommentere den skønne nederdel du har lavet. Hvor er den bare fin! Perfekt snit og længde og stilen...men det har du jo også bare styr på :-)

    SvarSlet
  4. For et herlig nyttårsbord! Ønsker deg en riktig god weekend! ;-)

    SvarSlet