Søg i denne blog

lørdag den 30. juli 2011

En lille ny verdensborger!

Min grandfætter og hans kæreste har fået en lille datter! Min grandfætter betyder meget for mig og er nok det tætteste jeg kommer på at have en storebror (jeg er den ældste ud af 4). Da jeg var barn og boede hjemme, var han karl på min fars gård i et par år og boede ved os. Derfor er han en stor del af min familie! Hans lille pige skulle selvfølgelig have en særlig gave, og da forældrene selv havde givet udtryk for ønske om en at eje en krudtugle-pusletaske... ja så skulle hun da have det i gave, samt et matchende babytæppe og hagesmæk :)
Babytæppet er inspiret af Lullabys fantastiske babytæpper (hvor jeg selv ejer et, som jeg er så glad for!!) og farve- og mønstersammensætningen er lidt alla disse dynebetræk, som jeg syede i august sidste år :)

11 kommentarer:

  1. Sikken helt igennem fantastisk barselspakke! Jeg er vild med dine farve og stofvalg. Og kæmpe stort tillykke til den lille ny verdensborger! God lørdag :-)

    SvarSlet
  2. Wow, hvor er det en helt igennem skøn barselsgave.

    SvarSlet
  3. Sikke en fantastisk barselsgave. De bliver helt sikkert så glade for den.

    SvarSlet
  4. Meget flot gave! Jeg ville ønske, der var nogen i min omgangskreds, der havde været så kreative, og givet mig sådan nogle fine ting i barslesgave.

    SvarSlet
  5. WOW en flot gave!! jeg elsker virkeligt stoffet på hagesmækken!! hold da op <3 så smukt! hvem der bare var så god med en symaskine!

    SvarSlet
  6. Skønne skønne gaver..:) Man skulle da være i familie med dig..;)
    Jeg sidder også og sysler med barselsgaver - det er så hyggeligt;)
    Har du fleece i midten af dine tæpper eller..?
    Nyd aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Hvor er jeg bare pokkers misundelig på de ting. SUK :)

    SvarSlet
  8. Super lækker gave:-) Hvor er de heldige:-)

    SvarSlet
  9. WAUUUUW!! Sikke en fantastisk gave!! Modtagerne må da være ovenud lykkelige :-)

    SvarSlet
  10. en barsels gave man kun tør drømme om!!!! mor/barn buketter, GO HOME;-)

    SvarSlet