Søg i denne blog

tirsdag den 1. november 2011

Nye sager i hjemmet!

Skønne materialer fik jeg købt med hjem af Julia i lørdags, og nu venter de på at blive brugt flittigt - og når jeg om 14 dage fylder 26, så skal der da cupcakes alla Julia på bordet!!! Sutten er købt ind til barnedåben til foråret/førsommeren, hvor lillebror skal døbes!
Mit FIIIINE billede, som Louise har lavet, er nu kommet op at hænge!! Søde Louise, du kan jo nok se at det billede passer perfekt ind i mit hjem ;)
Lidt forskelligt uld, perler og garn fik jeg med hjem fra Krea-messen i Fredericia i søndags, hvor jeg var afsted med min svigerinde, hvor vi også fik hilst på Karen, som havde den fineste stand, hvor hun reklamerede for egen blog og generelt blogland :)

3 kommentarer:

  1. Ej, billedet passer da bare perfekt ind der! Og man kan altså ikke undgå, at komme til at tænke på søde Louise, når man ser den fine lille bambi ovenpå billedet :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud med billedet der! :)

    SvarSlet
  3. Billederne er skønne, men tapetet er to die for :D

    SvarSlet