Søg i denne blog

mandag den 12. marts 2012

Er du gravid eller nybagt mor??

...så vil jeg anbefale et rigtig godt grin i form af denne bog af Sarah Engell! Den hedder "To streger og tusind tanker - Dagbog om at blive mor for første gang"!!

Dette er et sponsoreret indlæg, og bogen fik jeg i gave lige inden jeg fødte Kalle, og med en lille ny i huset er det ikke bøger, der kommer først... Jeg troede jeg skulle have den læst færdig inden han kom, men næh nej, han lod jo ikke vente på sig.

Dog er jeg kommet lidt i gang herefter, og når tiden er til det, sluger jeg den råt! Den er VIRKELIG morsom og lidt alla "Far på Færde" af Lars Daneskov, hvis I kender den. Dén bog læste min kæreste, da jeg ventede Luna, og jeg følte mig faktisk lidt udenfor, når han lå og grinte for sig selv inden vi skulle sove... han blev pænt træt af, at læse op for mig gang på gang :)

"To streger og tusind tanker er en sød, sjov og 100 % ucensureret dagbog om at være gravid. Om kvalmen, tudeturene, sex med stor mave og akut trang til tunsalat og ketchup. Og om at blive mor for første gang."

Nu har jeg min egen bog, kvindens oplevelse af graviditeten :) selvom jeg ikke er førstegangsfødende, og nu står på den anden side af graviditeten, ja så får jeg dog stadig meget ud af at læse bogen, så vil absolut anbefale den til både kvinder uden børn, gravide og mødre :)

Den kan købes lige HER!

2 kommentarer:

  1. To streger og tusinde tanker er sat på gavelisten. Tak for tippet :)


    Hilsen

    Pia
    mobil reparation
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet
  2. Super tak søde - nu ved jeg hvad jeg selv skal læse den kommende tid, og hvad jeg skal give min kusine i barselsgave :) Selv om vi begge er flergangsmødre...

    Knus Karina

    SvarSlet