Søg i denne blog

lørdag den 25. juni 2016

Picnic i præstens have!


I dag tog Kalle og jeg i præstens smukke have. Lørdag formiddag er Troels og Luna til børne-MTB, og jeg er selv med bulderbassen i et par timer. Det holder hårdt med hjernetræthed og kronisk hovedpine, nervesmerter, lydfølsomhed mm, men ofte går det rimeligt, så længe det ikke går over smertegrænsen på 3 timer - og så længe jeg får min flere-timers lur bagefter. Jeg kan sagtens være meget mærket af det om eftermiddagen og om aften. Men så længe jeg kan hænge nogen lunde sammen, mens jeg er selv med ham. Jeg kan ikke holde til det flere gange om ugen. Men denne ene lørdag er lykkedes her de sidste par måneder. Nu er MTB gået på sommerferie.
Vi er ikke selv gået på ferie endnu. Troels skal arbejde 14 dage endnu. Derfor skal børnene af sted 14 dage endnu. Jeg kan på ingen måder have dem selv. Slet ikke hvis jeg skal være til stede i vores fælles ferie.
Så jeg håber på bedring/lindring de næste 14 dage, så jeg er mere modstandsdygtig i ferien. Det får jeg brug for.
Men tilbage til dagen i dag. Vores præstegård ligger ca. 500 m. fra vores hus. Skøn lille gåtur (og hurtig mulighed for tilbagetrækning phew!). Kalle var sød og glad, vi havde pakket snacks og nød haven og ingen mennesker. Vi så 2 harer komme springende. Vi legede gemmeleg og mens jeg havde talt, og skulle til at lede - så jeg så pludselig en bar numse - heldigvis min søns!! Han skulle tisse - og det skulle være NU! Op af præstens træ!! Øh NEJ det synes mor så ikke lige!! Hurtigt ud på den anden side af hækken - godt nok bondens mark. Men sønnen fik tisset - og moren havde lidt bedre samvittighed!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar