Søg i denne blog

torsdag den 28. april 2011

Tørklæder!

4 trekants-patchwork-tørklæder ligger nu klar på mit sybord! De skal med til forårsmarkedet! I marts 2010 syede jeg mit  første af denne slags! Og jeg har brugt det så tit :) Mood-tørklædet, kalder jeg dem! Uanset hvilket humør jeg er i, kan jeg finde en matchende farve i tørklædet... og jeg bliver bare rigtig glad af at have det på!
Pris: 325,- og 200,- for dem med stjerner. Ovenskydende vil blive sat til salg her på bloggen!
Nu har jeg kun den sidste ting tilbage på listen. Men ikke så lille et projekt...
-> det er pusletaskerne, der skal færdiggøres!

17 kommentarer:

  1. De er også rigtig fine, dine tørklæder!

    SvarSlet
  2. Ej, de er bare så smukke! Hvad regner du med, at de vil koste?
    Glæder mig til at besøge markedet!

    SvarSlet
  3. Sååå fina! Man blir alldeles lycklig av alla fäger och mönster. :-)

    SvarSlet
  4. Nej nej nej jeg skal bare ha en.

    SvarSlet
  5. De er så lækre..:) Elsker alle farverne..
    Er det ikke møgsvært at få det til at være bare en smule lige, når det er så mange forskellige størrelser stof..?
    Kan ikke lige gennemskue det - men ville så gerne lave et lille et - som ikke er udelukkende ens kvadrater eller sekskanter..;)
    Ha' en dejlig dag.. OG go' fornøjelse med pusletaskerne - sådan én vil jeg virkelig gerne ha' fingre i;)
    KH

    SvarSlet
  6. Wow hvor er de flotte Christina!! Stort arbejde med så mange stykker stof, der skal syes sammen. Dem må jeg også lige komme og pille ved :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte! Jeg elsker farveeksplosionen :-)
    Jeg kommer helt sikkert forbi din bod. Jeg vil gerne kigge nærmere på dine hårbøjler :-) Er du der fredag?
    Kh. Linda

    SvarSlet
  8. Sikke et arbejde du har haft gang i Christina! Alle de lapper du har syet sammen! Er virkelig overrasket over at sælger dem så billigt! For der må virkelig ligge en del timer i dem! :o)

    SvarSlet
  9. Åhh dom är underbara! Antagligen kommer de alla gå åt på marknaden.... synd tycker jag som gärna skulle vilja ha en ;-)

    Kraam Lotten

    SvarSlet
  10. Mon der blev nogen i overskud...?

    For så vil jeg meget gerne købe et sådan :O)

    De er rigtig fine nemlig :O)

    SvarSlet