Søg i denne blog

søndag den 24. april 2011

Vinderne af Änglamark solcreme!

Ved hjælp af Random.org er jeg nu fundet frem til 5 heldige vindere, der hver får en solcreme fra Änglamark tilsendt med posten!

Vinderne er:

Nr. 48: Stine med bloggen SPRØD
Nr. 52: Lotte med bloggen Nyd Dagen
Nr. 1: Pernille-Frederikke med bloggen Pernille-Frederikkes verden
Nr. 69: Trillemus med bloggen Trillemus
Nr. 82: Anne Dorte med AnneDortes rum

Stort tillykke!!! Send jeres adresse til christina@ennemark.dk :)

Vi blogges snart ved - jeg får ikke blogget meget disse dage - jeg nyder nemlig familien, påsken, solen og fordybelsen i markedsprojekter!

4 kommentarer:

  1. Jubiiii hvor er jeg glad. Der er også lige vejr til solcreme. Sender dig en mail med min adresse. Forsat skøn påske til dig og din familie.

    Kh Mette.

    SvarSlet
  2. Jah hvor lækkert altså!
    Jeg sender dig en mail.

    Rigtig god påske

    Mvh Lotte

    SvarSlet
  3. Neej hvor herligt at være bladt de heldige ;)...Du får lige en mail :)
    Kh

    SvarSlet
  4. Grattis till de lyckliga vinnarna.

    /Mia :)

    SvarSlet