Søg i denne blog

søndag den 15. maj 2011

Tørklæder til salg! OPDATERING: 1 SOLGT!

 Nr. 1 (220,- INKL. PORTO)  
 Nr. 2 (220,- INKL. PORTO)  
 Nr. 3 (220,- INKL. PORTO)  
 Nr. 4 (220,- INKL. PORTO)  
 Nr. 5 (220,- INKL. PORTO)  
                                                          Nr. 6 (220,- INKL. PORTO)
 Nr. 7 (220,- INKL. PORTO)  
                                                           Nr. 8 (220,- INKL. PORTO)
                                                               Nr. 9 (340,- INKL. PORTO)
Nr. 10 (340,- INKL. PORTO) SOLGT

Mail mig med nummeret på det tørklæde du ønsker at købe til christina@ennemark.dk

7 kommentarer:

  1. Har du stadig nummer 10 til salg? Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  2. Wow så fine! sender du til norge? klem

    SvarSlet
  3. Øv med øv på at jeg har problemer med min netbank for tiden - hvis du stadig har nogen til den første er jeg på. Har nemlig 3 jeg er helt vilde med.

    SvarSlet
  4. Virkelig fine tørklæder:-) da jeg så dine pusletasker var det altså tæt på, at jeg blev rigtig ærgerlig over, at jeg ikke skal have flere små... Kh Christina

    SvarSlet
  5. Hej alle!! Tak for jeres fine kommentarer :)

    Nr. 10 er solgt desværre!
    Jeg sender til norge for 20,- mere i porto :)

    Kh Christina

    SvarSlet
  6. Kære Christina
    Hvor var det hyggeligt at hilse på dig, på markedeet, jeg bliver stadig helt glad indvendig, når jeg ser din stand for mig... alle de glade farver.... og dit billede der hang nede på den store væg, det bliver ved med at danse for mit indre øje ;o) Min mand er desværre stadig ikke oversbevist om, at vores stue skal være lilla med pink og diverse, han er stadig lidt for konservativ til den slags, men jeg præger ham hver dag.
    Sikken en smuk mors-dag gave, sådan et træ betyder rigtig meget, det giver mange minder.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet