Søg i denne blog

torsdag den 15. september 2011

Hverdagsbilleder!

Lidt nyt herfra! Jeg synes tiden flyver afsted... Tænk sig - vi er i midten af september..!!
Min mave vokser stille og roligt, jeg mærker liv hver dag og i næste uge skal vi sige hej til vores lille skat og se, at alt forhåbentlig er vel... og måske få en formodning om køn, for vi er meget nysgerrige :) Sidste gang var jeg overbevist om, at det var en pige. Denne gang svinger det hvad jeg tror.... Noget siger mig det er en dreng, men på den anden side har jeg altid tænkt, at vi kun for piger... hvilket er helt underordnet - bare vi får sunde børn :)
Det kunne være super sjovt at få en søn, men ligeså skønt at få endnu en datter... og praktisk også at få en pige mere!
Herhjemme er tiden gået med valg (og en fantastisk valgsejr i dag!), min søsters fødselsdag (hun fik lidt hjemmelavet smykker udover den gave hun fik for nogle uger siden, da vi fejrede hendes fødselsdag sammen med min anden søsters) arbejdspres, søvn, de huslige gøremål om og om igen, saftkogning og bagning til weekenden - der skal jeg nemlig selv i sommerhus med dejlige min veninde igennem mange år <3
Det skønne billede i sort ramme har jeg fået af Wenche, som er kunstneren bag. Billedet hænger i vores gang og jeg nyder synet af det hver eneste dag!

2 kommentarer:

  1. En dejlig hverdag ser det ud til at være:-) Må være skønt at kunne mærke det bobler i maven:-)

    SvarSlet
  2. Skønne ting og sager! :) Er VILD med tegningen i rammen! :) Den er da for sød!

    SvarSlet