Søg i denne blog

tirsdag den 12. juni 2012

Fødselsdag og krea-baby-hygge....

Tidlig morgen d. 7. juni fejrede vi Troels 31 års fødselsdag! Kalle sidder endnu ikke med ved bordet, men hans stol er samlet og står nu klar til ham, til når han engang må og kan sidde op :)
Far og datter pakker gaver op!
Derefter tog faderen på arbejde, Lunapigen kom i børnehave og jeg fik besøg af min uundværlige svigerinde og hendes bebs, fætter Elliot, og derefter stod den på kreahygge... troede vi! Jeg havde planer om at skulle sy videre på produktion-solhatte, som var tiltænkt både gave, salg og til eget brug... Vi fik ikke syet en dyt! Det gik i stedet op i snak, babydikken og renden frem og tilbage til barnevogne, hvori der lå to drenge der ikke mente at de skulle sove ;)
Oreo-cupcakes blev der også lavet...
Og der skulle selvfølgelig prøvesmages ;) her et ret tydeligt bevis på vores afbrydelser undervejs i løbet af dagen, hvor fasteren er ude ved fætteren, efter han havde fået spist og skulle sove ;) (Ja sutteflasken er lilla, men én de har arvet, og så er farven jo egentlig underordnet ;)
Færdige solhatte er dog blevet til senere - disse til mine egne små poder og jeg håber virkelig at solen snart finder vej frem, så vi rigtig kan få dem brugt :)

4 kommentarer:

  1. Det ser rassende hyggeligt ud. Og jeg kender det alt for godt når man liiige tror man kna nå en masse, og så går det hele igen op i baby og hyggesnak. Men hva fan' det kan man jo ikke gøre om om ti år.

    SvarSlet
  2. Det ser ellers hyggeligt ud :)
    Kagerne ser alt for lækre ud!!!
    Og hattene er så fine! Hvor store størrelser kan de laves i?

    SvarSlet
  3. Jiiihaaa det er jo Fimse-flasken, arvet af selveste Ibber, der er taget billede af :)

    Synes det var helt ok vi ikke fik lavet noget, når vi til gengæld skulle spise lækre oreo-kager... Nøj de var goe!!

    I øvrigt en helt fantastisk dejlig dag... og i øvrigt er du os helt uundværlig svigerinde for mig <3

    SvarSlet
  4. De hatte er da bare for fine!! Håber snart solen titter lidt frem så i kan få dem afprøvet...

    SvarSlet