Søg i denne blog

mandag den 11. juni 2012

Noget der frister? #2

Der går lidt længe mellem indlæggene for tiden. Men vi har det godt :) Dagene flyver dog afsted, og jeg når mange ting, men der også meget jeg ikke når, som hver dag bliver udskudt til den næste dag... Sådan er det vist bare ;) Igen har jeg fået ryddet lidt op i Lunas tøj og måske er der noget du kan bruge? Send mig en mail til christina@ennemark.dk hvis der er noget der frister :) alt er i meget fin stand, uden vaskefnuller og pletter samt fra røgfrit hjem. Priserne er danske kroner, portoen inkluderet (dog hvis det er uden for DK, så kommer der ekstra porto oveni)
HUSK AT SENDE EN MAIL, på den måde kan jeg bedst holde styr på det og det er først til mølle via mail!
 Krudtuglens Mor sommerkjoler i str. 2 år (Brugt kun et enkelte par gange hver) pr styk: 75,- INKL. porto
Den orange OG røde er SOLGT
Liten kjole 1-2 år; 50,- INKL. porto
Okker gokker tullesæt 6 mdr: 50,- INKL. porto
Krudtulens mor velourbukser str 1 år med hæklet cirkler pr styk: 75,- INKL. porto
Freoli vest 2 år: 50,- INKL. porto SOLGT
Krudtuglens Mor hæklet lilla vest med hæklede blomster str 2-3 år: 75,- INKL. porto
Nederdel (retro viskestykke syet om til nederdel med ribkant) 1-2 år; 50,- INKL. porto
Strikket vest 1-2 år; 50,- INKL. porto
Festkjole ukendt mærke 3-4år; 75,- INKL. porto
Vintage kjole ca. 2 år; 50,- INKL. porto SOLGT
Vintage kjole str 92; 50,- INKL. porto
Katvig Kjole str. 92; 50,- INKL. porto SOLGT
Ejsikkelej forklædekjole str 92; 50,- INKL. porto
Småfolk forklædekjole 98-104 (dog brugt af Luna da hun var i 92-98); 50,- INKL. porto SOLGT
Hjemmesyet kjole fra trendsales str. 1-2 år; 50,- INKL. porto
Orange Freoli kjole str. 2 år; 50,- INKL. porto
Blå retro spencer 1-2 år; 50,- INKL. porto
Cowboyspencer fra London 1-2 år; 50,- INKL. porto
Rodhe Danmark nederdel str. 1-2 år: 50,- INKL. porto SOLGT
 Luna-kjoler, min svigerindes kreationer, str 2-3 år pr styk: 75,- INKL. porto
Alle undtagen gul er SOLGT
Luna-kjoler, min svigermors kreationer, brun og blå str 2-3 år, rød 1-2 år, pr styk: 75,- INKL. porto
Den blå er SOLGT
Plastisock vest 110/116: 75,- INKL porto
Nattøj ukendt mærke str. 2-3 år: 50,- INKL porto SOLGT
Badredragt retro med små marguritter cirka str 3 år: 50,- INKL porto SOLGT
Junior sengetøj lys pastel blå og grøn med bitte små tern pr styk: 75,- INKL porto
Retro baby sengetøj med pudebetræk 200,- INKL. porto SOLGT

12 kommentarer:

  1. Hvordan mon det går med naboens pige? Hende, der blev sparket af en hest? Tænker meget på hende.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine tanker, tror de har hjulpet hver og en :) Hun er nu på genoptræningscenter, det går bare så godt med hende :) umiddelbart ingen mén og skader på hjernen. Der går noget tid før hun kommer hjem, hun mangler lige at få opereret hendes pandeskal på. Men alt i alt ser det virkelig positivt ud!

      Slet
    2. Dejligt at høre.

      Kh
      Anna

      Slet
  2. hej .. jeg ville lige høre om du evt sælger ud af Kalles tøj..? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det meste ryger faktisk videre til fætteren, der er to mdr yngre... søger du noget bestemt?

      Slet
    2. naah bare lidt af hvert.. i str 62, men det er han måske stadig i?

      Slet
  3. Jeg vil gerne købe de 3 øverste sommerkjoler minus den røde og den lilla vintage kjole. Mvh Stinne

    SvarSlet
    Svar
    1. den lilla er lige røget, send mig hurtigst muligt en mail, for på den måde kan jeg nemmest holde styr på det og jeg kan ikke finde en mailadresse på din blog?

      Slet
  4. Det er dine, hvis du sender en mail til christina@ennemark.dk :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne købe den gule retro badedragt og det grønternede juniorbetræk. :)
    Send mig gerne en mail på saranord@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. - eller faktisk helst det pastelblå, hvis det også er med tern?

      Slet
    2. Åh den gule badedragt er lige røget, men både det grønne og blå sengetøj har jeg endnu?

      Slet