Søg i denne blog

tirsdag den 19. juni 2012

Lunakjole, grøn med hvide hjerter. Noget for dig??


Min svigerinde, Frk. Høiriis, har altid været helt fantastisk til at sy kjoler til Luna, og hun har syet rigtig mange af den samme slags, bare i forskellige slags stof og variationer.

Nu har du mulighed for at købe en af hendes nyeste kjoler, og jeg er selv helt tosset med stoffet, som minder om det svenske mærke Kram. Tjek ligeledes hendes blog for andre kjoler og er også sikker på hun syr på bestilling, hvis du efterspørger noget helt særligt :)

Størrelsen er 86-92, og kjolen koster kun 150 INKL. b- porto til DK.

Skal kjolen hjem til dig, så send en mail til hoiriis@hotmail.dk :)

Send en mail til

11 kommentarer:

  1. Den er super flot, laver hun også i størrelse 74?

    SvarSlet
  2. Ja det gør hun.. :-) Den hedder 74-80..

    SvarSlet
  3. hih det er jo stoffet fra mit barndomshjem:)

    SvarSlet
  4. Jøp... Det er alt for sejt :)

    SvarSlet
  5. Super skøn kjole...desværre tror jeg, ikke den lille Ottebåttemand klæder den særlig godt;o)

    SvarSlet
  6. Hej... Her været inde på din svigerindes blog og skrive, men skal jeg skrive til dig hvis jeg gerne vil bestille en af de fine kjoler?

    SvarSlet
  7. Nej bare send en mail på ovenstående mail adresse :)

    SvarSlet
  8. Nej bare send en mail på ovenstående mail adresse :)

    SvarSlet
  9. Uha den er fin. Er vist nødt til lige at kigge forbi der og så måske lige komme til at sende en mail:-)

    SvarSlet
  10. Hejsa. Har sendt en mail på ovenstående adr men ikke fået noget retur svar. Er den fine grønne kjole mon solgt?
    VH Signe.kristiansen snabela gmail.com

    SvarSlet
  11. Har du husket at det er: .dk til sidst i mailadressen? Den fejl sker nemlig ofte :-) Kjolen er solgt, men du kan få en på bestilling, hvis det er?
    Hilsen Jeanette / Frk. Høiriis

    SvarSlet