Søg i denne blog

fredag den 1. oktober 2010

Skyuro samt klar til afrejse :)

Så fik jeg den færdig... pyh! Uro med skyer i mini hama rørperler! Det viste sig, at skulle tage sin tid... De små var overkommelige, de mellemste lidt mere tidskrævende.... men den store!!! Hele to aftener non-stop skulle det tage... min største skræk var, at jeg skulle tabe den på vej ud til strygejernet... Uroen skal hænge i Lunas vindue i vore hus :) 
Nu er min taske pakket, har drukket en varm kakao (trængte til noget sødt og vintervarmt) og gaver er pakket ind!! Jeg skal nemlig til København!! Sådan bare mig selv altså.... intet barn, mand eller oppakning, som om man skulle være afsted i flere uger... Næh nej jeg kan nøjes med min Oilily Weekend-taske! Grunden til min tur er ren skær for at komme ud og gøre det jeg elsker! Shoppe, drikke kaffe, nyde København!! Der er en helt særlig person der trækker i mig så meget, at jeg bare må afsted på trods af flyttekaos, møbler der skal males og vores bil som min kæreste laver rust på i denne uge, som han nu må vente med at arbejde videre på til mandag aften!!
Det er Wenche! Mange herinde har allerede mødt hende; det varmeste menneske på jorden!! Og selvom jeg har joket med, at det var noget skidt at lære hende at kende i Århus lige før hendes og hendes kære skulle rejse til Kbh og ikke mere kan ses på samme måde, ja så værdsætter jeg hver og et minut jeg har kendt hende og snakket med hende!! For denne weekend viser bare hvor stærkt et bånd kan blive på meget kort tid!!
På min tur derover har jeg også fundet plads til mine piger, som jeg passede for 6 år siden i Kbh som privat børnepasser! De er i år startet i skole og var dengang 6. og 8. mdr... men vi har stadig kontakt, jeg og de to familier!!! Det er simpelthen fantastisk :)
Line skal jeg give et ordentlig kram på mandag for første gang, og det har jeg set frem til længe :) Hun er i min øjne Dronningen af Patchwork :)

9 kommentarer:

  1. Hej Christina

    har tænkt på jer hele dagen :)
    - ville bare ønske jer en rigtig go weekend :)
    husk nu at du også skal kunne bære taksen hjem igen - smiler

    kh

    SvarSlet
  2. Kriller i maven kan næsten ikke vente ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er skyerne fine..:)
    Sikke et arbejde..!
    Du må ha' en skøn weekend i storbyen og nyde det gode selskab - man kan jo kun misunde dig det;)
    Enjoy..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Sikken en fin uro, Christina! Lunas værelse bliver bare så fint!! :-)

    Rigtig god weekend og ikke mindst tur - det bliver da bare så dejligt! :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  5. Åh hvor er de søde, de skyer...en virkelig god og fin ide!
    Det lyder som om du har en dejlig weekend foran dig - rigtig go tur:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Rigtig flot uro :) Bliver rigtig fin i vinduet.
    Hav en helt fantastisk weekend, har læst lidt om planerne, og det lyder helt fantastisk!!

    SvarSlet
  7. håber du har en fabelagtig weekend her i det københavnske.
    selv vil jeg om lidt smide drengene i noget tøj og glæde mig over butikkerne har søndagsåbent så vi kan komme i ladcyklen og komme ud i det blå.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare en rigtig rigtig fin måde at arbejde med perler på :)
    Jeg får sådan lyst til at gå i gang!

    Jenny

    SvarSlet