Søg i denne blog

mandag den 18. oktober 2010

Første julepynt-indkøb :)

Hvert år bliver jeg simpelthen nødt til at tilføje nyt medusa-julepynt til samlingen (som I får at se I løbet af december!) Jeg elsker den legende stil, og de livsglade figurer. Bliver simpelthen så glad, både af deres julepynt, mens også af mine hverdagsfigurer!
I dag røg disse to ophæng ned i indkøbskurven.. skulle egentlig ikke købe mere før flytning... meeeen.... Altså dem MÅTTE jeg bare eje - tænk hvis de var væk om et par uger????

18 kommentarer:

  1. Nej, hvor er de sjove. Bliver helt lækkersulten.

    SvarSlet
  2. Ja har det på helt samme måde... Luna sagde også; "Mmmm bom???" (bom=slik på sønderjysk Ü)

    SvarSlet
  3. Uuuuhm hvor ser de über lækre ud...dem gad jeg god eje (hvad kostede de???)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Ja de er vildt lækre, syne sjeg også :) 49,- pr. styk så egentlig overkommeligt :)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er de altså bare søde - så vidunderlige og så anderledes end det man ellers ser:)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  6. Super fine og lige til at spise. Følger spændt med i jeres flytteplaner - og ikke mindst spændt på indretning og placering af alle de lækre ting, du har lavet og købt. Jeg udlever min husdrøm gennem dig i øjeblikket - forhåbentlig bliver det min tur næste år :-)

    SvarSlet
  7. De er så fine... :o)
    Inspirerede da også mig til at lave en forsigtig kopi, som jeg sælger på min salgsblog... :o)

    SvarSlet
  8. Louise; ja jeg elsker den slags julepynt, har nærmest ikke andet :)

    Kirkesjov; åhhh hvor er det dejligt at høre, jeg har nemlig sååå længe fulgt andre, så nu er det bare fedt at kunne være den der inspirerer og viser frem :)

    SvarSlet
  9. Pi Andrea; lækre ting du har lavet - var lige inde og lure ;)

    SvarSlet
  10. Hej du :)

    Åh har også kigget på dem, det er bare lidt upraktisk, som Luna udtrykker, man bliver altså lækker sulten af at kigge på dem :)

    Og husk lige det snart er din fødselsdag - eller også venter jeg med at købe den til selve dagen ;)

    Hyg Jer... Glæder mig allerede til at holde fridag med Luna på onsdag - savner hende :)

    SvarSlet
  11. jeg køber aldrig noget der står på en ønskeliste...når det drejer sig om andet kan jeg jo ikke garantere, for jeg har jo ingen anelse om hvad folk giver :) Nøøøj der er meget medusa jeg ønsker mig, har lige lavet lang ønskeliste :)

    SvarSlet
  12. Ååå, de var jo så flotte. Bloggen din er virkelig til inspirasjon. Ha en fin blogguke. Mvh Wilhelmine, Norge

    SvarSlet
  13. Uha, hvor er de fine. Dem må jeg også eje :) Er nemlig også ret vild med Medusa. Gjorde noget af et kup forleden. Var til loppemarked og scorede den store snekugle med englekoret til en 50'er! Helt ubrugt og stadig pakket ind. Hvor heldig kan man være :)

    SvarSlet
  14. også helt vild med Medusa...
    herlige figurer ;0)
    Go' jul ;0)

    SvarSlet
  15. Wilhelmine; hvor er du sød tak - dejligt at se hvem der følger :)

    Filippas mom; ja det må du nok sige, gid det var mig!!! Nogle af de store ting er ret så dyre... kiggede på krybbesættet igår - 800 kr. hvis man skulle have hele sættet... hmm... så den er på fødselsdags-ønskelisten til nov :)

    Merete; også god jul til dig - før man ser sig om er den ovre :O

    SvarSlet
  16. Du skulle kigge forbi min Medue giveaway så ;)
    Hvis du ikke har tingene i forvejen :)
    btw tillykke med huskøbet ! det blir lækkert at have mere plads!

    SvarSlet