Søg i denne blog

lørdag den 27. februar 2016

Hæklede freestyle projekter.


Selvom min blog har stået stille, har det ikke været gældende for mine hækle-projekter. De er alle freestylet, og inspirationen er ofte fundet på pinterest og så har jeg hæklet ud af hovedet og sat mit eget præg på ideerne.

1. Hæklet sky med regndråber til fætter Sofus i dåbsgave
2. My little pony til en sød dreng (Hvor fedt er det ikke lige!! Drenge kan også ha' pinke ponyer!!)
3. Sky-tæppe til fætter Sofus i barselsgave
4. Hæklet monster til fætter Elliot, da Sofus blev døbt. Maven kan åbnes og gemme på ting
5. Hæklet musik-hval til baby Frode i barselsgave (samt sengetøj med fisk!)
6. Hæklet lam til min ældstebedstevenindes søn i julegave
7. Skildpadde-rangle til min efterskolevenindes søn i barselsgave
8. Lille baby spøgelse til min mor til halloween

2 kommentarer:

  1. Hold nu op nogle fine sager - du er knagme dygtig :-) Er sikker på de bragte glæde!!

    SvarSlet
  2. Skønne ting du har fået lavet.

    SvarSlet