Søg i denne blog

søndag den 14. februar 2016

Når man har mistet fodfæstet og prøver at finde tilbage.

De sidste par uger har jeg fundet mere og mere tilbage min blog. Søgt på mit blogger navn. Googlet billeder. Mærket en stigende interesse. For at finde mig selv igen. Finde tilbage? Kan jeg det?
Det er ikke nogen overraskelse, at også i mit tilfælde, har instagram taget fuldstændig over. Da jeg for et par år siden stoppede med at blogge, var det fordi der i længere tid gik flere og flere dage mellem indlæggene. Jeg bloggede ikke for min skyld. Kommentarerne og følgerne blev færre. Dermed forsvandt også min egen interesse. Nu hvor den er begyndt at spøge, har jeg fundet ud af at den faktisk stadig får 150-200 besøg hver dag. Virkelig? (Tror dog det er en hvis pony opskrift, der trækker!)
Min kreativitet er langtfra stoppet. Tværtimod er det den "gamle" del af mig, der er allermest tydelig. Men jeg har ændret mig. Jeg har mistet fodfæstet i mit liv. Ikke pga. tabet af ikke at blogge.
Men pga. den møg-menigit (hjernehindebetændelse), som ramte mig 14.06.2013.
Lægerne mente, at jeg hurtigt ville komme mig. Som de fleste, som rammes mildt. Men her 2,5 år siden ser billedet helt anderledes ud. Det er gået op og ned, og det er en laaaang sygehistorie, som kræver mange indlæg.
Dem har jeg tænkt mig at skrive ned nu. Så udover min kreativitet kommer der noget nyt til her.
Hvordan jeg lever med min identitetsændring og en påvirket hjerne efter meningitis. For den er meget påvirket og jeg er fortsat syg og mærket hvert eneste øjeblik.
Min nyfundne interesse for at blogge igen, er denne gang mest for min egen skyld. Min dagbog. Mit tilbageblik i livet. Men også her jeg vil drømme og holde fast i det jeg stadig har. LIVET!
Det var første skridt!

10 kommentarer:

  1. Dejligt😊 Håber det kommer til at gøre dig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tænkt på det i længe, og har efterhånden skrevet en del indlæg i hovedet, så tror det skal gribes nu. For ja, jeg tror nemlig også det vil gøre mig rigtig godt :)

      Slet
  2. Dejligt du har fået mod på at blogge igen. Jeg sætter dig straks på min blogliste:o) glæder mig til at læse din historie. Føler jeg er lidt heldig at have sclerose for det du er igennem bare så meget værre. Så dine søde børn på Instagram i deres seje kostumer:) så flot lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til!! Åh hvor er jeg ked af at høre med din ms :( det er faktisk noget jeg har frygtet rigtig meget. Det var nemlig under mistanke, da jeg for nyligt blev undersøgt om jeg fejler mere. Det er heldigvis ikke tilfældet :) men vi nåede dog i et splitsekund at ønske at der var noget konkret at behandle... Tak de nyder så meget at klædes ud :)

      Slet
  3. Velkommen tilbage, du har været savnet. For meget andet end blot dine smukke pony´er.
    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!! Hvor er det dejligt at høre :)

      Slet
  4. Velkommen tilbage :) Glæder mig til at læse din historie og igen blive inspireret af de fine ting du kreerer. Kh Karina Viki

    SvarSlet
  5. Dejligt du har lyst og tid til bloggen igen ☺. Da jeg startede med at læse blogs var din den første jeg faldt over der rigitg sagde mig noget.du har en finish på dine ting som gør dem kanon, selv du måske ikke synes det er noget ☺ Dine dejlige indlæg har været savnet. ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en skøn besked - den varmer virkelig så meget og bekræfter mig i at det er det helt rigtige, at jeg skal blogge igen :)

      Slet