Søg i denne blog

lørdag den 18. januar 2014

Stadig i live!


Hej Blogverden! Krudtuglensmor her! Kan man blogge fra ipad?? Vil i hvert fald prøve - den der computer? Den er jeg bare ikke særlig god til at finde vej til. Og jeg savner jer! 
Status i mit liv: 

Jeg er her!
Ikke alle dage er lige sjove!
Jeg kæmper nemlig fortsat med mange følgevirkninger og gener fra meningitis juni 2013! 
Men det skal SAFTSUSME ikke ha lov til at knække mig!!!!!! Blev der sagt! Nå!

Håber vi snart ses igen - jeg vil prøve :)

2 kommentarer:

  1. Du kan godt blogge fra iPad. Jeg bruger den App der hedder Blog Press. Ind imellem kan det være lidt træls når man skal kommentere. Men det hjælper som regel hvis man fjerner tastatur og bringer det frem igen. Dejligt at hører du kæmper videre. Keep going:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er her stadig, på trods af den lange stilhed. Håber det fortsat går fremad med kroppen! Sender varme tanker :)

    SvarSlet