Søg i denne blog

onsdag den 7. april 2010

Vinderne er....

Med hjælp fra min skønne eksamensmakker, er de tre vindere nu udtrukket!! Alle har fået berettigede numre, og derefter blev tallene 1-370 sendt med sms til Lykkens Gudinde! Opgaven lød at vælge tre numre, og med begrundelse for valget...
Tilbage fik jeg beskeden med følgende rækkefølge:
Nr. 18: datoen for hende og hendes kæreste månedsdag!
Nr. 38: indgår i nummerpladen på hendes nye bil!
Nr. 25: datoen for den dag vi får vores bevis på, at vi er uddannede pædagoger- genialt nummer :)
Så det blev til således.....
Tillykke alle tre!!! Send jeres adresser og endelige farveønsker til christina@ennemark.dk :)

12 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til vinner'ne:)

    SvarSlet
  2. NEJ hvor er det bare mega heldige! Tillykke til vinderne! :D

    SvarSlet
  3. Nei, men så utrolig gøy - jeg har vunnet! Tusen tusen takk!!
    Jeg har en giveaway i min blogg også, så du får ta en tur innom;)

    SvarSlet
  4. Årh.. Så heldige de er..;)
    Så lækre ting fra din hånd...
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Ej, hvor dejligt! Jeg er SÅ glad:) Sender dig med det samme en mail og så glæder jeg mig for vildt til at modtage gaven!! TAK:)

    SvarSlet
  6. Er vildt misundelig...men tillykke til vinderne:)

    SvarSlet
  7. Tak for ræset ;)
    Og tillykke til de heldige ...

    SvarSlet
  8. Oven på rejsen, give away udtrækning og eksamenslæsning/skrivning er det nok lige på tide, at du lærer mig at kende. Velkommen til min blog: engle-gaarden.blogspot.com og du kan lige nå at deltage i min give away som trækkes i morgen.
    Ses.

    SvarSlet
  9. Hej Christina.

    Arj hvor overkodylfedt at logge på bloggen og konstatere at jeg har vundet i din give away :o)) Tænk at jeg var et heldigt nummer i nummerpladen på din venindes nye bil ;o) HERLIGT :o) Sender dig lige en mail.

    Kh Anette.

    SvarSlet
  10. Hej Christina
    Ville lige sige at jeg har ændret reglerne for mit give away, men at du selvfølgelig får 4 lodder, som den eneste :)

    Knus Sarah

    p.s. har du forresten set det færdige legetæppe til mine drenge?? Endnu en gang tak!

    SvarSlet