Søg i denne blog

torsdag den 22. december 2011

Egernhus!

Hold da op - d. 22 dec. siger kalenderen! Tiden er fløjet afsted - især efter jeg gik på barsel d. 13. dec.Jeg har fået købt alle julegaver, ordnet vasketøj, sendt julekort, sovet, været på café med et par veninder, syslet, sovet lidt mere, haft gæster, været til julefrokost og sovet noget mere!
Jeg har egentlig haft flere indlæg der skulle blogges, men tror jeg har haft brug for at prioritere julen og familien!
Troels og Luna har været kreative i denne måned og har både lavet fuglefoderhus og egernfoderhus (sidstnævnte er vist på billederne)! Simpelthen så fine ting - og månepigen, der ellers har krudt i r****, kan virkelig fordybe sig sammen med sin far i værkstedet <3
I dag har Luna taget hul på juleferien og har nu 11 fridage sammen med os forude! Vi skal fejre jul og nytår herhjemme - mad og arbejdsopgaver er delt ud begge aftener, så jeg er meget afslappet og glæder mig helt vildt til at være hjemme og nyde venner og familie den næste halvanden uges tid!

4 kommentarer:

  1. Hvor smart også at tænke på de små egern. Hvordan fungere den?

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide at fodre egernene (hedder det det i flertal hihi)
    Smukkeste datter du har.
    Ønsker Jer en rigtig glædelig jul og et fantastisk nytår!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et fint hus!!!!

    SvarSlet
  4. Belinda; det skulle være sådan, at egernet kommer og sætter sig på "springbrættet" foran og så selv løfter "klappen", hvis det giver mening ;)

    Camilla; he he mon ikke det er egerne? ;)

    Rikke; tusind tak, det siger jeg videre til gemalen :)

    Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer tre også!!!

    SvarSlet