Søg i denne blog

onsdag den 14. juli 2010

Dejlige farveklatter i hjemmet - og så til billige penge!!!

Jeg har i et par år nu elsket farver - og det ses mere og mere i vores hjem! (Meget efterhånden!!) Prisen kan være høj, men mærker som Rice, Rie Elise Larsen og House Doctor har ofte fabelagtige ting til små priser!! Og så er selv Netto, Fakta, Rema1000 osv. ved at være ret så godt med i forhold til fede ting til hjemmet... ikke noget fancy mærke ofte, men hey - moden er i forvejen et godt miks af genbrug, design og handmade! Så vores hjem rummer det hele - det billige, det dyre, det hjemmelavede og det "gamle"....
Den lækreste turkis vase! 29,- i fakta! Men en pink buket roser til en 10ér!De sødeste is-skåle! 20,- stykket i Løvbjerg Århus!Og så lige lidt genbrug - har 4 dækkeservietter i alt, to af hver.... Jeg elsker dem!!! Jeg gør nemlig ikke selv i den nye dille - men så er det jo mega fedt, at kan købe nogle som disse til 2,- stykket! Lige en god vask - og vupti, under tallerknerne! Og så minder de mig om hende her apropos :)

5 kommentarer:

  1. Aj, hvor er de fede i farverne de dækservietter! Jeg må lige i Løvbjerg..de is-skåle er rigtig søde.

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med is-skålene. De er super søde :)

    SvarSlet
  3. Det første billede af roserne er helt vidunderligt. De ligner næsten de der marcipanroser på islagkager...Mmmh...islagkage...og marcipan...

    SvarSlet
  4. mmmm ja det har du da ret i... det er da lige til at få mundvandet til at løbe :)

    SvarSlet