Søg i denne blog

onsdag den 21. juli 2010

Mumi-malerier og endnu en mumi i give away :)

Så er Luna og jeg hjemme igen - Troels arbejder stadig og har ferie fra fredag, så månebarn og jeg har nydt to overnatninger i Sdr. Jylland, hvor min mor (samt min far, når landbruget ikke kalder) og onkel lillebror på 7 år camplet'erer på en dejlig campingplads (med skønner minder fra min barndom)! Har slappet af på en helt anden måde end jeg har gjort i lang tid... Det har virkelig været afstressende, at mærke græs og grus mellem tæerne, blive møgbeskidte under de bare tæer pga støv, ingen adgang til fjernsyn og internet, høre havets brusen konstant og sidde at snakke med min mor i tre timer med et glas rødvin i hånden, sovende unger og mørket, der sænker sig... Vi har spist, læst, spillet, leget og badet - både i indendørs pool og havet! Har NYDT at sove i ske med Luna i den ene kabine - herhjemme har hun aldrig villet sove ved os, selvom vi sover i samme værelse. Dette er vi dog også ekstrem glade for... meeeen det var nu hyggeligt at ligge og sove samme med hende... Nu er vi hjemme igen, har to dage alene med Luna og så er det weekend og derefter tre fridage inden jeg starter på mit nye gamle job :) i morgen skal jeg have sendt de to mumi malerier afsted 30*30 cm til hende her! Og mindsandten om hun ikke har lavet en mere:Denne nummer to har Stine bestilt, og da mumien var færdig, kom Laura i tanke om at man vist godt kunne være med i give awayen, selvom at mumien var lavet af en anden, bare det var fra samme opskrift.... Tjo det er jo egentlig rigtig, så Stine har altså også opfyldt kriterierne og er nummer to ud af tre i konkurrencen :) en tilbage, bliver det din?? (og selvom Lauras er fantastiske, ja så er den sidste plads reserveret til en mumi fra en andens hånd :) Men jeg har lyst til at udvide konkurrencen... hvis jeg modtager billeder af en nyhæklet mumi, ud fra opskriften jeg har sendt rundt, inden for 14 dage - ja så kommer der to pladser mere oveni konkurrencen :)

1 kommentar:

  1. Lyder som I har haft nogle virkelig skønne dage!! Jeg glæder mig mere og mere til vores lille familie drager afsted på ferie i weekenden :-)

    Jeg ville ønske jeg kunne sende dig et billede af en færdig Mumi inden længe - men jeg har gang i alt for meget i øjeblikket.. Heh.. Kender du ikk det? ;-)

    Kh Louise

    SvarSlet