Søg i denne blog

onsdag den 2. november 2011

Shopping til 50 % i genbrugsen.

Et hurtigt smut forbi en lille lokal genbrug, på min vej hjem i dag, medbragte det skønneste genbrugsguld... og så næsten gratis :)
1# Uro til 15,- Er sååå vild med den - enten skal den hænge et sted året rundt eller også skal den ind på børneværelset - må vist lige snakke med den bedre halvdel om det ;)
2# Julesok 5,-
 3# Julestage 10,-
4# Stjernefad 15,-
5# Stof og lille nisse i alt 5,-
 6# Forklæde med køkkentern 5,-
 7# Stor salatskål 5,-
 8# Retro vendespil 5,-
 9# Det fineste sæt af skønne gamle juleophæng til juletræet! Var ved at falde bagover, da den ældre dame sagde at det ikke var 15,- pr. styk, men 15,- I ALT!!!!! Og så liiiige minus 50 % så 7,50,- kom jeg af med :)
10# Nogle af de fine fine ophæng!

22 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne kup ! De sidste ophæng havde jeg også som barn - det er ret sjovt at se dem igen :) Tror de ligger på mine forældres loft nu :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Hold da fast nogen flotte ting - er VILD med den uro.

    SvarSlet
  3. Ej, hvor vildt - det vendespil har jeg mange minder med :)

    SvarSlet
  4. Hold da op!! du har da bare fundet nogen fine sager.
    Og så til den pris...
    Det vendespil er bare så sødt.

    Tillykke med det.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. WOW!!!
    Så heldig du var.
    Gøy når man kan gjøre sånne kupp:)

    SvarSlet
  6. Sikke fine sager - det er altså SÅ fedt med 50% i genbrugsen. Det elsker jeg. Da jeg boede i Aarhus, var der en genbrugs der, i forbindelse med festugen, havde "fyld en pose for en 20'er" - huha der blev fyldt poser ;-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  7. Ja, det er vildt når de har 50% på de i forvejen ret så billige ting. Fine fund du har gjort dig. Har du set min mail? Vil gerne bede om din adresse:)

    SvarSlet
  8. Å, vad mycket fint du hittat.

    /Mia :)

    SvarSlet
  9. Sikke nogle lækre, billige sager!! :)

    SvarSlet
  10. Ej hvor nogle fantastiske ting. Jeg er især ret vild stjernen. Ej jeg bliver helt i julestemning selvom jeg synes det er lige tidligt nok ;o)

    SvarSlet
  11. Fedt. Det vendespil har jeg også og det stammer fra min barndom..tror jeg vil finde det frem til børnene..nogle af billederne er så fine...
    KH Mia

    SvarSlet
  12. Fantastiske ting du der har fundet - mine forældre har den samme æske med juletræspynt derhjemme, elsker bare at se dem på træet hvert år, var heldig selv sidste år at finde de samme figurer bare i hvid/guld udgave, også rigtig fine ind imellem alt det pynt med farver på ;)

    Tillykke med dine fund :)

    SvarSlet
  13. Sikke nogle kup! :) Jeg er især vild med uroen og de gamle juleophæng - jeg tror faktisk vi engang havde nogle lignende derhjemme :)

    SvarSlet
  14. Sikke en masse lækkerier, du er kommet hjem med:)

    SvarSlet
  15. Ej - det vendespil havde jeg som barn! Total flashback og masser af gode minder kom lige brusende frem...

    SvarSlet
  16. Sikke nogle fede fund.. ja det er fedt at gå i genbrug.. man finder de fineste ting.. og billigt.. det er ren vind vind :)super blog du har :)

    SvarSlet
  17. Neeejjj - jeg havde et vendespil nøjagtigt mage til. Hvor er det altså bare fint! Og lækre sager du fik hjem, må man sige :-)

    SvarSlet
  18. Åh, jeg elsker, elsker, elsker det hele :-) Nu er jeg nød til at tage på genbrugsrunde imorgen, og håbe de har fundet julepynten frem i min by.
    Især dine træfigurer er jeg misundelig på, dem går jeg også og samler når jeg støder på nogen. Og så til den pris!

    SvarSlet
  19. Hold da op. hvor har du fået nogle fine ting med hjem:-) Er specielt vild med de fine ophæng til juletræet!

    SvarSlet
  20. Ej hvor sjovt - jeg har også lagt et indlæg ind på min blog igår med nøjagtig det samme vendespil ;O)
    Synes spillet er helt fantastisk skønt ;O)

    SvarSlet
  21. Nøj nogle kup! Det er jo næsten ingen penge for en masse lækre sager :)

    SvarSlet
  22. Ihh altså synes altid i bloggere finder de fedeste ting i genbrugen.. Jeg bliver altid helt misundelig :P Jeg synes det er sjældent jeg finder nogle fede ting i de to der ligger her hvor jeg bor..
    Men hold da op, det jo helt vildt så meget du har fundet, og jeg er vild med alle tingene! :D

    SvarSlet