Søg i denne blog

torsdag den 3. maj 2012

Homemade til den kommende dåbsfest!

 .... Et par syede krutter-inspireret-smækbukser til Kalle! Mønster og stof er fra stof2000!
 ... Minnie Mouse sløjfer til håret (først lavede jeg en til mig selv, men tror I ikke lige prinsessen fik lagt en bestilling med det samme hun så den?)... derudover har jeg lavet to forskellige ringe, en sort én i fimo-ler, samt en lyserød hæklet - med inspiration fra Karamella! Jeg ved endnu ikke hvilken ring jeg ender emd at tage på...
... Til sidst den hæklede vest, mangler bare lige at hækle noget sidestykke i aften. (En tredjedel af oldemorsfirkanterne har min mor hæklet i 80'erne, men er aldrig blevet færdig med vesten! Så fedt at have kombineret noget som hun og jeg begge har lavet :)

9 kommentarer:

  1. Rigig søde bukser, det er nogle rigtigf riste sommer farver. Og ja det er da sjovt at du hækler videre på nogle din mor havde startet i 80'erne, den bliver sikkert rigtig fin når den er færdig.

    Kærlig Hilsen Heidi
    www.egholmvej16.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt, har lige syet et par samme mønster og stof for en uge siden og lavede et indlæg. De fine! Mine har bare en lomme på...

    SvarSlet
    Svar
    1. syet et par magen til og i samme møster og stof skulle der stå. Dem ved jeg ikke om du har så dengang. Men sjovt du har fået lavet et par kort tid efter mig :)

      Slet
    2. HYvor er det altså skægt. havde ikke set dit indlæg inden, men var netop også faldet for samme krutterbukser :) synes bare 379,- var for pebret for mig :( dine bukser er bare fine, og hvor er kantebåndet flot syet på!1

      Slet
  3. Oh så fine ting - rigtige sommer ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du ha - yes har nemlig tænkt det skulle signalere sommer :)

      Slet
  4. Uhmmm, sikke nogle lækkerier! ;)

    SvarSlet
  5. Dine ting er altid så lækre! Og sjov historie med vesten, det må din mor da også synes :-)

    SvarSlet