Søg i denne blog

søndag den 20. marts 2016

Påsketid 2016!

Som mange andre kreative sjæle føler jeg noget særligt for højtiderne. Det er nok meget forbundet med traditioner, stemninger, glæden ved at give/overraske og nærværen!
Nogen stresser over det - jeg finder så meget ro ved det...
Vi har de sidste par uger hygget med at pynte op til påske, lave gækkebreve (shhh), modtage gækkebrev, spise chokolade, dufte til påskeblomster, så karse, lave påske-aktiviteter og bage lækre gulerods-marengs.
Det stråler af overskud. Men med en hjernepåvirkning viser billeder ikke hele det virkelige billede. Og det gør mig ikke noget. For jeg vil gerne glemme smerter, træthed, lydfølsomhed, den dårlige samvitiighed og kognitive begrænsninger for en stund. Jeg vil gerne huske tilbage på alt det andet....

2 kommentarer:

  1. Højtider er dejlige, og sikke nogle dejlige farverige billeder :-)

    Her er der også sået karse, det er en hyggelig tradition!

    SvarSlet
  2. SKØNT <3 Og sikke nogle fine ting og sager I sammen har fået lavet :-)

    SvarSlet