Søg i denne blog

fredag den 24. juni 2016

Sankt Hans for 4. Med lidt forsinkelse.

 I dag har vi fejret Sankt Hans. I går stod det nemlig ned i stænger. Jeg havde købt en heks i Brugsen, som vi ville futte af (måske lidt synd, men orkede ikke at lave en selv, og familien var frisk - og så var den billig.)
Ungerne var max skuffede over regnvejret. Især Kalle. Han havde virkelig set frem til bål og afbrænding af heks. Så vi tog revanche i aftes i tørvejr. Det var så hyggeligt. Vi sluttede af med skumfiduser og mariekiks.
Derefter Disney Sjov og sjove slik-grillspyd fra fakta.
Roserne købte jeg i går. Fra mig til mig. Sankt Hans roser. Fordi at jeg klarer mig uden håndkøbs-smertestillende - og hjernepåvirkning uden pinex brus eller treo er en b.i.t.c.h. Det er saftsusme nogle hårde uger lige nu.
Blomster hjælper lidt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar