Søg i denne blog

onsdag den 14. juli 2010

Midt i sommervarmen...

...har jeg lagt gentagende gange her i dag:Ja jeg render så rundt med småfeber... Som om det ikke er hedt nok i forvejen!! Lillepigen fik feber igår, men var den var faldet igen i morges. Dog måtte hun hellere få en dag hjemme og puttehygge... Hen på formiddagen fik jeg feber og den har lagt omkring 38* hele dagen... Sov et par timer mens Luna sov, men ellers har der ikke været meget hvile til en halvsløj træt mutti. 2 husfremvisninger var bestilt til i eftermiddags, og jeg var mere frisk efter luren, så jeg tog med. Det er jeg nu også glad for, da det ene hus var meget positivt og nu skal vi arbejde lidt mere i dét og se om det er drømmehuset!
Energi kvoten er dog brugt op, så jeg må vist hellere smutte i seng, så jeg forhåbentlig også er feberfri efter et døgn :)

7 kommentarer:

  1. God bedring og ih, hvor lyder det spændende huskiggeriet. Håber I finder drømmehuset!

    SvarSlet
  2. Øv hvor ærgeligt!!!
    Håber det hjælper med søvnen - rigtig god bedring.. (og forresten helt okay med stoffet - det skulle bare lige ha' forsøget;)
    KH Anne

    SvarSlet
  3. lyder spændene med huset, god bedring :)

    SvarSlet
  4. God bedring Chris... Og hvor lyder det spændende med det hus dér!

    SvarSlet
  5. Tak skal I ha - det er heldigvis ovre igen her til morgen :) ja vi er også meget spændte og håber!!

    M'rete: måske jeg ku lokke dig dig med der ud en dag med din fantastiske ekspertise??

    SvarSlet
  6. Så spændende med huset Christina! :-)) Og dejligt at du nu er feberfri igen!
    Rigtig god dag!

    SvarSlet
  7. Hej Louise :)

    Ja det er rigtig spændende - alt skal lige falde på plads med min ansættelseskontrakt og med banken, og så skal vi lige se huset igen et par gange :)

    SvarSlet