Søg i denne blog

søndag den 6. marts 2011

Frk. Forår... Hjertelig velkommen!!

 Forår for mig er nye blomsterspænder til månebarnet!
 Forår for mig er lækker nyindkøbt cernit i skønne forårsfarver!
Forår for mig er nye erhvervelser af stof - denne gang fra en underskøn veninde, som skulle have tømt ud :)
 Forår for mig er en skyfri himmel og vores nye fuglefoderhus fra et dejlig vennepar!
 Forår for mig er mit dejlige månebarn, der gynger i lækkert solskinsvejr!
 Forår for mig er skønne blomster, der titter frem!
Forår for mig er matcende Ida-T overtøj i lækre pasteller - regntøj til Luna og regnfrakke til mig!

Frk. Forår - du er ventet!

14 kommentarer:

  1. Ja og de holder bare håret rigtg godt!!

    SvarSlet
  2. Mmmm... Dejligt med forår!


    Sikke dog en stor bunke retrostof i de goe' farver. Der var du heldig.

    Gid Ingrid gad gå med hårspænder, men de ryger ud efter et nanosekund trods morens jævnlige forsøg. Tsk. ;o)

    SvarSlet
  3. Å for et fantastisk stoff!!!

    SvarSlet
  4. Fantastiske billeder!
    Fine spænder, lækkert stof og skøn lille prinsesse....
    Det har virkelig også været en dejlig dag!

    SvarSlet
  5. Härliga bilder! Och underbara tyger du fått.

    /Mia :)

    SvarSlet
  6. Vilken underbar väninna du måste ha...

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres kommentarer!!

    SvarSlet
  8. Hej
    Skøn blog:)
    Kan du mon fortælle mig, hvor du har købt cernit? Jeg bor selv i Århus (det gør du vist også??) og kan ikke finde det i nogen fysisk butik.
    Vh Mette

    SvarSlet
  9. Hej Mette. Velkommen til!! Jeg har købt det i haveafdelingen i Bilka, Tilst :)

    SvarSlet
  10. Sikke et stofparadis du har. Det kribler i fingrene, bare af at kigge på det. Skønt med forårssol på legepladsen.

    SvarSlet
  11. Tusind tak - havde jeg aldrig gættet:)

    SvarSlet