Søg i denne blog

mandag den 4. januar 2010

Change away med frk.mus!!

Juhuuu takket være Karen Klarbæk, kan jeg nu redigere mine billeder på en nem og hurtig måde :) har siddet og bøvlet med photoshop, men det program ville da slet ikke samarbejde med mig! Det at billederne er sat sammen, synes jeg har været så fedt når jeg selv har besøgt andre blogs....
Så! Nu skal det være! Billeder fremvist på en helt anden måde :) se Karens indlæg om dette fantastiske program, som man kan downloade gratis :)
Her vil jeg fremvise de fantastisk skønne ting som Frk.mus sendte mig i lørdags :) åhhh hvor er jeg dog glad for de skønne bøtter, som pt befinder sig i min datters legekøkken, og så den utrolig bedårende kjole/bluse som hun måske vil begynde at kunne passe til sommer! TAAAK Gitte!!! Håber du bliver glad for retro-uglen, der blev færdig igår og sendt i dag! Har sendt en lille ekstra ting med, for blev bare så glad for tingene :)))

3 kommentarer:

  1. Nøøj de er flotte de bøtter - er da helt misundelig :)

    SvarSlet
  2. Dem havde vi, da jeg var barn :)

    Lækker collage og header.

    Der er et andet program hvor du kan manipulere lidt med billederne også. Det hedder Picnik og er også gratis. Jeg har det liggende på bogmærkelinien, da det fungerer online.

    KH Mette

    SvarSlet
  3. og øv så virker det ikke til Mac. Mon det der Picnik virker til det?

    SvarSlet