Søg i denne blog

tirsdag den 5. januar 2010

Julegavebytteri - krav: hjemmelavet :)

Min søde veninde smilehuller og jeg blev inden jul enige om at give hinanden julegaver... Men hjemmelavede :) dette satte de små grå i sving, for hun er simpelthen så kreativ og har de fedeste tapeter og retrostoffer... Og hvad hun dog ikk kan ved en symaskine!! Så der skulle rigtig findes på, og da hun har kommenteret et filtet tørklæde som jeg bruger meget, tænkte jeg at det måtte hun have :) Jeg har filtet det i blå, grå, lilla og lyserøde nuancer og har hæklet en lyslilla kant! Håber hun må blive glad for det!
Min julegave fra hende var den fantastiske skønne retro pude og de to tapeserede bøjler! Tjek hendes blog ud :)

2 kommentarer:

  1. Taak, for dine søde ord ven!
    Det var bare et super byt vi lavede! Glæder mig meget til rigtig at tage tørklædet i brug, og elsker at lave gaver til nogen som sætter lige så stor pris på hjemmelavede ting som mig selv :)

    SvarSlet