Søg i denne blog

lørdag den 20. marts 2010

Weekend - og familien samlet igen!

Så er der lidt ro på igen i krudtuglebulen. Min kæreste blev udskrevet igår. Indlæggelsen betød desværre ikke medicin-bahandling endnu. Han mangler en ct-skanning i april, samt en luftvejs-undersøgelse. Derefter er der udsigt til behandling. Ofte bliver sarkoidose ikke opdaget og det går over af sig selv. Men i hans tilfælde har han næsten alle de symptomer som kan opstå... og han er på smertestillende døgnet rundt. Og det tager kun toppen... og det er ikke rimeligt. Og slet ikke hvis det først går over efter 1-2 år... Så vi kæmper for udsigten til medicin!
Nu er han i hvert fald hjemme igen og tilbage til hverdagen. Dog han han fået en anden dosering af smertestillende, som skulle tage det endnu mere. Men han er okay og det er jo heldigvis ikke noget livstruende :)
Jeg skal til eksamen tirsdag og har slet ikke kunnet samle mig. Heldigvis er det eksamensfag og der føler jeg mig på hjemmebane. Men jeg er bagud med flere projekter og forberedelsen af det teoretiske grundlag... Så i eftermiddag skal lillepigen på weekend-overnatning til i morgen ved faster-gudmor og onkel fis & ballade. Så hun får en fantastisk hyggelig sleep-over og mutti her kan samle sig om forberedelserne og farmand kan komme til kræfterne ovenpå nogle hårde dage...
Lidt kreative projekt er der stadig blevet tid og overskud til de sidste par dage. For det avler mere overskud på min konto til andre ting :)
Det skønne net med de blå-lilla farver - et net som er unikt lavet til en skytsengel og inspirator, som jeg på kort tid holder utrolig meget af! Flagranker er det også blevet til, og jeg synes simpelthen af flagranker er noget af det skønneste at have i sit hjem - og i retro-stoffer gør det kun endnu bedre :) Derudover har jeg fået sendt gavelegs-præmierne afsted, to ved jeg at de er modtaget, så jeg venter lige med at vise indholdet :)
De to retrostoffer er hhv. en change away med hende her og en overraskelse fra hende her! Super lækre stoffe og jeg elsker dem begge!! Især tak til Camilla, som sendte stoffet som tak for påskegaven og bambi stoffet :)
Igår modtog jeg disse vildt fede øreringe i ler - jeg elsker dem :) kun 40,- pr par og en 10er i porto for begge to :) Så de skal pakkes med til NY sammen med den super flotte forårsfriske hårbøjle som min skønne svigerveninde kom med til mig igår! TUSIND TAK søjde!!
OBS: DER KOMMER GAVELEG HER PÅ BLOGGEN ENGANG I MORGEN :)

3 kommentarer:

  1. Godt at høre at familien er samlet igen - sikke en omgang. Håber det på det bedste, og at I får en hurtig afklaring i nærmeste fremtid - der er ikke noget så hårdt, som når ens nærmeste bliver syge :/
    Sikke meget overskud du alligevel har - hatten af for det! ;-)
    Glæder mig til at se mere om din gaveleg i morgen. Har selv meldt mig til 3 stk. ,men har endnu ikke nogen at sende videre til?! Måske har alle efterhånden været med i en del.. Hm.. Hvad pokker gør man egentlig så?
    Nå, men ønsker dig held og lykke med det og en rigtig god aften
    Kærlig Hilsen B :-)

    SvarSlet
  2. Hej Barbara :)
    Tusind tak - ja det gir en presset hverdag med børn, arbejde og eksamen når sygdom og sygehus er en del af den daglige kost i en periode... heldigvis er det ikke mere alvorligt end at han blir helbredt :)
    Hmm jeg havde også været med i en gaveleg før jul, som ingen meldte sig til, der var det satdig lidt nyt med gaveleg... Men så kan man jo ikke gøre så meget end bare at nyde den man selv har fået tænker jeg :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det godt at høre at du har ham hjemme igen... Håber han hurtigst muligt kan komme i ordentlig behandling! Og sikke meget du har at se til... Er imponeret over dit evige overskud trods at du har alt for meget at se til på én gang. Jeg ved at du bare vil klare eksamen godt! Du er super dygtig og bliver en helt fantastisk pædagog!
    Sender jer en hel masse tanker og glæder mig til at se dig igen!

    Mange kram fra mig :)

    SvarSlet