Søg i denne blog

søndag den 9. maj 2010

Trækning af vinderen af skjorten :)

Kl. 20 var jeg klar til at trække, havde lige fået den sidste deltager med :) elsker lilla, så det blev farven på papiret og valgte at skrive tal udfra den rækkefølge kommentarerne kom i! Jeg kan desværre ikke al det nye med videoptagelse, som jeg selv er vildt begejstret for at se, når folk har trukket vinderne :) så her blev det den old fashion way... Og nummeret blev....
Og nummer 3 var hende her :) så stort tillykke kære navnesøster, du har vist krydset godt og grundigt, for dit nummer blev trukket :)
Send mig din adresse til christina@ennemark.dk og så sender jeg fluks skjorten til lillefrøkenen :)

2 kommentarer:

  1. ..Helt nydelig stykke arbeid..
    Herlig snitt og eventyrlig stoff
    *ME LOVE*
    GrAtUlErEr TiL DeN HeLdIgE vinneren:)

    SvarSlet
  2. Niiiii det er bare LØGN! Du aner ikke hvor super glad jeg er .... det er da for sindsygt.. eller nej... jeg er så heldig... Jeg sender dig fluks en mail!!! :-) Tak tak tak tak

    SvarSlet