Søg i denne blog

søndag den 30. januar 2011

Sidste søndag i januar!

Jeg forstår simpelthen ikke, at januar allerede er fløjet afsted. Føler det var igår, at vi fejrede nytår. Men måneden er også gået meget med sygdom, stofpakker, maleprojekter og min svigerindes bachelor-eksamen.
Igår fejrede vi hende - med lækker mad, mormoderens himmelske kransekager, kagemand  (som jeg har bagt - lilla glasur selvfølgelig) og så fik hun mange skønne gaver!
Et billede jeg tog igår formiddags, inden vi skulle afsted. Læg mærke til hvordan solens stråler rammer de lyserøde tulipaner. Bliver helt varm i kroppen af sol og duften af forår.
Denne hoptimist fugl hænger i vores køkkenvindue. De er fantastiske lækre de hotimister. Vi har også en lille i lyserød, som vi lige skal have fundet frem i det sidste flytterod!
Her til sidst en lilla stofble fra Småfolk - den fik min svigerinde af os som ekstra gave! Lilla ble som symbol på, at hun er blevet pædagog :)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med svigerinden - endnu engang. Da jeg blev færdig som pædagog, lavede en veninde og jeg lilla bleer til hele holdet - det vagte lykke og en meget lilla vaskemaskine :-D

    SvarSlet
  2. Skøn kage-pædagog! Og fedt fundet på med det lilla tema.
    - Katharina

    SvarSlet