Søg i denne blog

torsdag den 8. september 2011

Afsløring!

Tusind tak for alle de mange bud på hvilken farve jeg valgte til vores nye elkedel fra PLINT! Jeg kunne næsten vælge dem alle :)
Det har været SÅ sjovt at se så mange forskellige (og mange ens) bud!! Især har det moret mig, at så mange har ramt rigtigt ift. hvilke farver jeg ISÆR har overvejet meget. Nemlig gul, turkis og lilla!! Og ja - det er lige netop lilla og turkis vi har meget i vores køkken - men nej - det endte med ikke at blive en af de to farver fordi jeg trængte til en anden farve ind til. Vores brødrister er lilla og vores skab, tavlevæg og et stort maleri i gangen op til køkkenet er turkis. Derudover skal vi have to forskellige retro tapeter med turkise farver på to vægge i køkkenet. Så det måtte gerne være en anden farve ind til.
Gul er bare så frisk, ja! Men nej, det blev heller ikke den farve... simpelt fordi, at jeg før ikke har været vild med gul og tænker det lidt pga. dillen, at jeg kan lige nu.
Nogle skrev pink. Ja, vi har pink flere steder. Men nu har jeg lovet Troels, at der ikke lige kommer frygtelig meget mere pink ind i huset... Og en elkedel er ret synlig, og den bliver brugt dagligt.
Rød og mørkeblå er jeg ikke til...
Pastellerne overvejede jeg lidt, men nej ville gerne en farve, der er mere skrap...
Så hvad blev det???......


KORAL!!!!

Jeg har haft denne som førsteprioritet fra første øjekast!!! Længe troede jeg faktisk, at det bare skulle være den.... Men så blev jeg i tvivl om det ville blive for tøset. Netop fordi at der ikke skulle mere pink ind i køkkenet... Så derfor gik jeg fra den igen... men ingen af de andre kunne helt hamle op med begejstringen over den korale... Da jeg så endelig skulle vælge i butikken (for anden gang, for måtte overveje det en ekstra gang, da jeg var der første gang) så besluttede jeg mig for, at ringe til Troels og få hans accept og derefter købe den jeg allerhelst ville have. Den ligger sig lidt op ad den pink, ja. Men den fremstår alligevel anderledes end vores pink farveklatter. Jeg har dog valgt at flytte det pink bord under skabet ind i kreaværelset og så tage det lyslilla ud, som stod der til at starte med. Synes selv det fungerer godt og Troels er indforstået. (Han har lige fået bordfodboldbord op i stuen, så det er altså ikke kun et kvindehjem her - har bare en meget flexibel kæreste, hvad angår indretning *S*)

Nå nu til lodtrækningen af den heldige vinder af en blandet stofrester-pose...
17 ramte den rigtige farve (så ikke den mest forudsigelige farve, men det har da gjort det lidt nemmere at optælle Ü):

1. Therese
2. Sissel
3. Mette Bossow
4. Louise
5. Mirjam Theresa
6. Stine
7. Maj
8. Julies Kreahule
9. Kisser Laptern
10. Anja
11. Handmade by GEERTSEN
12. Lea
13. Krish
14. Sara Marie
15. Maria
16. Husmor Marlene
17. Lone (Lone_ibsen@Yahoo.dk)

Ved hjælp af randorm.org er jeg fundet frem til en vinder!

True Random Number Generator


Min: 1
Max: 17

Result: 2

TILLYKKE til Sissel med bloggen lille hottentott, send din adresse til christina@ennemark.dk.

5 kommentarer:

  1. Hva!? Er det sant? Tusen tusen takk:) Nå ble jeg kjempe glad!! :)
    Sender deg en mail med det samme. Det er jeg som er ferratemexico@hotmail.com, mailer fra meg har en tendens til å havne blant spam-mailene...

    Klem Sissel

    SvarSlet
  2. så gættede jeg rigtigt! - jeg synes nemlig også at den koral er så fiiin - så tæt på, dog så langt fra;-)

    SvarSlet
  3. Vi har den i SAG (den lysegrønne) - jeg elsker den!

    SvarSlet
  4. Ja ´jeg skød jo på lilla og pink, der snød du mig, eller gjorde du ? Tror det er godt at komme ud over sine "faste" farvevalg. Tillykke til vinderen :)

    SvarSlet
  5. Gratulerer til fine Sissel! <3

    SvarSlet