Søg i denne blog

mandag den 16. januar 2012

Projekt køjeseng!


Jeg er ikke den eneste i huset, der bygger rede og forbereder! Min kæreste har de sidste par uger arbejdet på projekt køjeseng til Luna. Først ville han bygge den helt fra bunden, men da vi fik tílbuddet om en brugt og rigtig lækker køjeseng, ja så valgte han at rekonstruere den - den var meget høj og bred, så den blev forkortet i både højde, bredde og længde og i aften fik den rutsjebane :) Nu passer den perfekt ind til værelset og hun kan stadig bruge den i flere år, før hun vokser ud af den! Luna (og hendes forældre) er vildt begejstret for det nye store pige-værelse, samt den super fine køjeseng, hvor vi også kan ligge og læse historier! Der er blevet sorteret godt i legetøjet, og nogle møbler er flyttet rundt. Junosengen får lillebror, og der har slet ikke været nogen reaktion på, at den står inde ved os, men tværtimod kun en kæmpe begejstring over nu at have en stor seng!
Sådan så værelset ud før!

8 kommentarer:

  1. det kan jeg godt forstå - et flot arbejde! selvom det nok godt kan være hun skifter mening et par gange når først babyen kommer ;) en dejlig tid lige nu så tæt på fødslen, selvom jeg virkelig er færdig på det område får jeg altid lyst til flere når andre er gravide...

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den altså bare blevet god. Er vild med boghylden i enden af sengen :o) Jeg er virkelig imponeret over væggen på hendes værelse er det dig selv der har været i gang der? Ja mon ikke du har haft en finger med i spillet ;o)

    SvarSlet
  3. Fantastisk med den rutsjebane:) Og rigtig god idé med boghylden for enden af køjesengen:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det blevet et skønt soveunivers - og fed ide med boghylde på enden af sengen, virkelig genialt - stor ros til farmanden - og jeg er jo i det hele taget bare vild med Lunas værelse, glæder mig til vi skal til at sætte børneværelser i stand, tror der bliver lånt et par ideer, hvis det er ok?

    Vi har ingen problemer haft overhovedet, med Magne over at Luna fik hans seng - det var bare sejt at få en stor seng, og det samme da hun fik hans højstol - kæmpe fedt at få en juniorstol ;) tror bare man sk gøre det til en fest for den store at skifte, så glider det nemt og smertefrit for alle :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare blevet SÅ flot! :D Super idé med boghylden også, der bliver rigtig udnyttet plads kan jeg se :)

    SvarSlet
  6. Wauu den er flot!
    Og hvor er du heldig at farmand er så fingernem.
    Når vores den lille flytter ind på den stores værelse har vi en drøm om en dobbelt køjeseng - altså 2 overdele efter hinanden. Men vejen er lang når man skal starte med at spørge i et byggemarked hvad en hammer er!!!
    Håber hun kommer til at sove dejligt!

    SvarSlet
  7. Den væg er helt fantastisk!
    Og det er alt det andet også ;-)
    Super skønt værelse i har fået lavet!!!

    SvarSlet
  8. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer :) ja vægmaleriet har jeg malet :)

    SvarSlet