Søg i denne blog

tirsdag den 16. februar 2016

Link til køb af soft clay!

Luna er blevet helt pjattet med at lege med soft clay - også kaldet silk clay. Det er selvtørrende ler, som kan købes i mange hobbyforretninger! Leret er meget let og blødt, når det er tørret. Det tørrer ret hurtigt, men der er tid til at sidde og forme. En god ide er, dog kun at tage det ud af bøtten, som man skal bruge ad gangen. Vi synes, det er sjovest at lege med, når man har mange farver. Det kan godt være lidt pebret herhjemme. Så jeg køber vores på Aliexpress - som er både en hjemmeside og en app. Det er billige varer købt i Kina primært. Jeg søger på SOFT CLAY, og så er det hos forskellige forhandlere, at jeg shopper. Det afhænger meget af priser, og det svinger meget derinde. Men husk. Der kommer told på, hvis varen koster mere end 80 dkr. Sæt dig evt godt ind i told-reglerne, inden du shopper på Aliexpress.
(PS. Man kan blive afhængig af den hjemmeside. Jeg fralægger mig alt ansvar, he he!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar