Søg i denne blog

lørdag den 14. november 2009

Fødselsdag part 2 - på dagen :)

Så blev det den 14.11... Dagen hvor jeg hvert år må sande, at endnu et år er gået. Hvert år føles det som om, at man lige er blevet fejret med flag, gaver og sang. Andre der kender dette?
I år er det anden gang, at jeg kan fejre det sammen med min lille datter. Det beriger mig endnu mere at kunne dele denne dag med så skønt et lille væsen :) for hver dag der går, blir hun endnu sjovere og livsglad og flere og flere ord kommer på... Igår kom et nyt: "Tak" :)
Dagen blev fejret med fødselsdagsbrunch, derefter hurtig bytur med kæreste og barn. Og så vi tre på Bones og nød hinandens samvær :)
I morgen kommer min svigerfamilie, som jeg holder meget af og jeg glæder mig meget til at blive fejret af dem også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar