Søg i denne blog

torsdag den 26. november 2009

Jule-Krea-Hygge!!

Dagen i dag har været en rigtig julehygge/male/slibe møbler/klippe stof og tøsesnakke dag :) Kløbenboller var bagt, konfekt lavet, blåbær-te brygget og stuen var bombet med forskellige projekter. Smilehuller og jeg kom godt i gang med hhv. projekt børnestole, sengetøj og en sættekasse som skal være julegave til en rigtig tøsetøs med perlemor-lyserød-farve og en masse lækkert papir fra bl.a. Blafre, Rie Elise Larsen og tapet fra Holly´s og Ferm Living!
Og så røg yndlingsbladet også ned i indkøbskurven i dag!

9 kommentarer:

  1. Hej jeg har også købt Boligliv, drukket te og fået lavet Sara´s sættekasse færdig - vildt så meget vores dage har lignet hinanden :-) Kh.

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig hyggeligt ud - her har jeg også hygget med BoligLiv..;) Favoritbladet..

    Må jeg spørge, hvor du har den lækre institutionsstol fra..? Vi er nemlig på udkig..

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hejsa :o)
    Har lige fundet din blog, hvor ser det spændende og rigtig hyggeligt ud med de juleprojekter I har haft gang i :o)
    KH Anette.

    SvarSlet
  4. Westmose; Ja det er da vist det helt samme kreahjørne vi har været i ;)
    Stolen har min veninde købt hos en privat igennem dba eller gul og gratis :)
    Så tror der skal holdes øje der!
    Glaphuset, stort velkommen til min blog :)

    SvarSlet
  5. Tak for idag søde!
    Jeg er lige blevet færdig med at grunde de 2 stole nu.. Sikke et arbejde! Glæder mig helt vildt til at se sættekassernes færdige resultat, og igen tak for boller og skøn jule/krea-hygge :)

    SvarSlet
  6. Hej sveske!
    Selv tak, du er et skønt selskab :) og så i boomer af vintagestof, symaskiner, knappenåle, sakse, malepensler og søde sager :)
    Igår aftes fik jeg syet En fugl I Håndens pudebetræk, samt en lille ting til pakkelegen i vuggestuen :)

    SvarSlet
  7. Hej
    Jeg har lige opdaget denne fantastiske blog. Jeg synes, at det er en fantastisk idé med sættekassen. Jeg har selv en sættekasse som jeg kunne tænke mig at lave til min lille pige. Jeg vil bare spørge dig, om du sælger eller ved hvor man kan købe en pakke med lidt blandet fint tapet i tøsefarver.
    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Hej Mette.
    Velkommen til!! Inde på trendsales kan du finde brugeren Lua-Mus som sælger små tapetpakker som er ideelle til sættekasser :)

    SvarSlet
  9. Og ellers kan du søge tapet inde på trendsales og der vil komme en masse frem.

    SvarSlet