Søg i denne blog

søndag den 15. november 2009

Fødselsdag part 3 - har fået en LILLEBROR :)

Så blev det dagen hvor min kærestes mors familie skulle komme til fødselsdag. Maden var købt ind, min højt værdsat svigermor havde bagt fødselsdagsbollerne og lejligheden var klar til endnu en fødselsdagsfest :)
Og i dag ville jeg også få min fødselsdagsgave fra min kæreste (kom vist til at have et ret så skuffet ansigt på igår, da han fortalte at jeg måtte vente med min gave til i dag.. Hvorfor nu det??
Lidt over middag fik jeg svaret... de var alle gået sammen om gave... Og det var:
En BROTHER SYMASKINE :)))))) (Blev lige lidt tudemarie, var så overrasket!!! Havde udmeldt ønske om penge til at kunne spare sammen - og har i flere måneder drømt om en Brother model)Min uundværlige svigerinde og jeg sidder og undersøger vidunderet :)Åhhhh hvor jeg glæder mig til at vi to rigtigt skal lege sammen!!!!!!Lækre boller til kaffen....Og kage sku der til :))))))Alt i alt nogle helt fantastiske fødselsdags-dage, med min egen familie i tirsdags (og ihhhh hvor jeg glæder mig til at bruge penge-gaven fra mine forældre ----> det skal gå til et eller andet kreativt :))))
Igår skøn tøsebrunch og derefter trekløver-hygge :)
Og nu i dag min svigermor plus familie, hvor de rigtigt fik taget r.... godt og grundigt på mig ved at ha haft den hemmelighed siden august hvor jeg først nævnte den store drøm om vidunder-maskinen :)
Er mættet af lykke.... og masser af MAD :)

3 kommentarer:

  1. Først og fremmest stort tillykke med fødselsdagen i går:-) Whaaat fik du en symaskine, hvor fedt er det da ikke lige? Glæder mig til at høre hvad du synes om den nye darling. Jeg har allerede været med i en runde gaveleg, så må hellere styre mig, selvom det er en skøn hårbøjle :-) Kh.

    SvarSlet
  2. Hei Krudtuglens mor!

    Først av alt: Tillykke med dagen i går! Og tillykke med feeet symaskin! Det var litt av en presang! :-)

    Og så: Tamtarataaa: Tillykke enda en gang! Du har vunnet HOVEDPREMIEN i min Give-away!! :-) Hihi.....om du har glemt hvilken Give-away det var, så klikk på linken til min blogg, og deretter på linken til Give-awayen...
    Jeg åper den faller i smak :-)

    Og du; send meg adressen din, da vel!
    Så kommer pakken i posten til deg!

    Jeg vil kikke innom bloggen din oftere -det er en flott side du har!
    Ønsker deg en fin kveld!

    Hilsen Lise ved Lyckebo

    SvarSlet
  3. WAW sikken dejlig fødselsdag. TILLYKKE. Jeg kan godt forstå du blev super glad da du fik den fantastiske gave, ikke mindst fordi det var helt uventet. Sådan noget er da lige til at tude over. Nu glæder mig til at kikke forbi i fremtiden og se hvad du får syet.

    SvarSlet