Søg i denne blog

mandag den 16. november 2009

GIVE AWAY - Min egen :)

Efter at have deltaget i flere give-aways og sukket efter andres flotte kreationer, vil jeg nu udlodde min egen GIVE AWAY :)))

1. PRÆMIE :) Pude med vintage dynebetræk, broderi og hæklet blomst. Baggrunden er også det stof der er brugt til bagsiden.
2. PRÆMIE :) Syet fugle i vintagestof!
3. PRÆMIE :) Søde bambier, med Rie Elise Larsen papir!

Måden at være med:

  • En kommentar på dette indlæg udløser et lod
  • En kommentar plus et link til denne giveaway på din egen blog udløser 2 lodder
  • Kommentar, link og tilmelding udløser 3 lodder!
Vinderen bliver trukket d. 1. dec 09 :) 1. december kalendergave!!

80 kommentarer:

  1. Nej det var da nogle fine præmier, dem er jeg da lige med på.. Jeg vil gerne bede om 3 lodder og krydser så fingre for at jeg vinder.. :)
    kh Rakel.

    SvarSlet
  2. Iiih, sikke dejlige gaver! Jeg synes det er meget svært at vælge, hvad jeg helst ville vinde, hvis jeg var heldig.

    Jeg smider tre lodder i puljen!

    KH Mette

    SvarSlet
  3. Hej!
    Er helt ny i denne her blog verden!
    Har en veninde der dyrker det meget! og fandt da også dit link på hendes side!
    Jeg faldt for dit navn! Har selv et par krudtugler herhjemme og er vild med ugler i det hele taget!
    Rigtig flotte ting du har lavet!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  4. Hej, jeg vil også tilmelde mig med 3 lodder og håååbe jeg kunne være heldig og vinde en af dine fine præmier... Mange hilsner Lone

    SvarSlet
  5. Sikke lækre præmier! Kan næsten ikke vælge hvilken der ville pynte mest i mit hjem ;-)
    Jeg melder mig straks på banen med tre lodder!
    Mvh Louise

    SvarSlet
  6. Uuh sikke nogle lækre ting. Iih hvor burde jeg lave min egen blok(nå det er jo en hel anden sag ;-))
    Men jeg er da med :-)

    SvarSlet
  7. Sikke nogle lækre præmier!

    Jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder. :-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  8. Hej sååå flotte præmier - er med på 3 lodder :-) Kh.

    SvarSlet
  9. Super fine gaver.. jeg er med glæde med på 3 lodder :] Håber jeg er heldig denne gang...

    Kh Maria

    SvarSlet
  10. Uh, jeg vil også gerne være med.

    Det bliver 2 lodder :)

    SvarSlet
  11. Fine fine ting..:) Dem vil jeg da rigtig gerne forsøge at vinde..

    Jeg vil gerne være med - 2 lodder til mig..;)

    KH Anne

    SvarSlet
  12. Lækre præmier - jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  13. Skønne sager. Jeg melder mig da fluks med 3 lodder og håber, jeg vinder :-)

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  14. flotte præmier, er da helt vild med de Bambier!! jeg er med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  15. Hermed en kommentar og et link. Jeg må sige, at det er nogle utrolig skønne ting :)

    SvarSlet
  16. Også 3 lodder herfra - har tilladt mig at låne dit billede af puden :-)

    /Mette

    SvarSlet
  17. Hmmmmmm......nu må jeg altså tage mig sammen med den blog & få skkudt den i luften!
    men skønne ting og er gerne med på lodder & god dag

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne være med, med tre lodder :o)

    SvarSlet
  19. Jeg er med for fuld skrue. Super skønne gevinster, som alle ville pynte så fint hjemme hos mig ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  20. Er godt nok helt overvældet over alle de lodder indtil videre :) Det blir så sjovt at trække!!

    Tidspunktet bliver forresten 19.30, tirsdag d. 1 dec :)

    SvarSlet
  21. Jamen jeg vil også være med....fine sager, der!!!
    Og er nu også fast læser.
    mette

    SvarSlet
  22. Hvor er det flotte ting, jeg tilmelder mig straks :)

    SvarSlet
  23. Nuuuujj..

    Jeg vil gerne gøre krav på et lod...

    SvarSlet
  24. Hej

    Fine sager - jeg smider fluks 3 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  25. ohlala jeg er da også med her med 3 lodder
    hvor er du dog dygtig og kreativ
    venligst Rikke

    SvarSlet
  26. Aj, mig-mig-mig! Jeg hopper også straks på vognen og smider tre lodder i puljen!

    SvarSlet
  27. Å så flotte gaver!!!! Vil gjerne være med og legger i 3 lodder! Håper jeg har lykken med meg!!!
    Klem fra Hilde

    SvarSlet
  28. Ih så fine ting, her bliver jeg da nødt til at være med :)
    Jeg er ny fast læser og vil gerne være med med 2 lodder. :o)

    SvarSlet
  29. Wauuuu!!!Det er nogle flotte ting du laver. Håber jeg er heldig. Jeg smidder 3 lodder.
    Vh Maria

    SvarSlet
  30. Ih, hvor er det altså nogle flotte gaver. Sikke dog en kreativitet.Og selvfølgelig vil jeg da også gerne være med i konkurrencen. Jeg er helt ny i dette univers, så er ikke helt klar over hvordan det fungerer. Jeg har lavet en "del" til min facebook profil, så alle mine pragtfulde venner har mulighed for at kigge med.
    Mange hilsen og krydsede fingre sender Susanne

    SvarSlet
  31. 3 lodder til mig :-)
    Glæder mig til at følge med på din spændende blog!

    SvarSlet
  32. Dejlige ting. Jeg melder mig som fast læser, men kan desværre ikke finde ud at lave link (endnu). Så to lodder til mig :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  33. Sikke nogle dejlige ting du har lavet. Jeg kaster 2 lod i puljen.

    kh. /Lonni

    SvarSlet
  34. så fine præmier er jeg da nødt til at prøve at vinde. jeg er med på 3 lodder
    kh Heidi

    SvarSlet
  35. Jeg er også helt klart med på 3 lodder....

    kh

    SvarSlet
  36. Ny fast læser på banen - og vil gerne bede om 3 lodder tak :) Kig forbi mig en dag :)
    Kh. Mia

    SvarSlet
  37. ÅÅÅÅÅ, det var flotte premier:-) Er de hjemmelaget?
    Jeg tar 3 lodd og gleder meg til å følge din blogg:-)

    Hilsen Helena( Bergen, Norge)

    SvarSlet
  38. 3 lodder i puljen herfra.....fiiiiine sager.

    SvarSlet
  39. Hejsa
    Vil helt sikkert gerne være med i denne fine giveaway:)
    Ha en skøn dag
    Pernille

    SvarSlet
  40. Ih, hvor vil jeg gerne vinde!!! Jeg er fast læser...

    SvarSlet
  41. Sikke nogle dejlige gaver ;) dem vil jeg rigtig gerne vinde!! Jeg deltager med 3 lodder. Laver et link, er fast læser og sidder nu og skriver denne kommentar

    SvarSlet
  42. Jeg vil også gerne bede om et lod. Jeg synes især rigtig, rigtig godt om dine fine fugle

    SvarSlet
  43. Hejsa
    Vil rigtig gerne være med, så smider lige 3 lodder i puljen og håber at være heldig.

    SvarSlet
  44. Sikke fine sager - dem vil jeg da gerne lægge 3 lodder i puljen til :-) Mvh nina

    SvarSlet
  45. Sikke dejlige ting - de ville bestemt pynte her op til jul :) Glæder mig over, at jeg lige faldt over din blog :)

    SvarSlet
  46. Hei;)
    Jeg tar 3 lodd jeg og:)
    fin blogg! gøye farger-det liker jeg:)
    -Lindus

    SvarSlet
  47. Sikke fine gaver! Jeg er med på 2 lodder;)
    Vh. Signe

    SvarSlet
  48. Hvor er det nogle fine ting!!!!
    Jeg er med på 3 lodder og så må jeg jo krydse alt hvad jeg kan for at vinde :D

    SvarSlet
  49. yabba dabba duuuh, alle de fine sager må gerne være i min stue ;-) anne.dorte@mail.dk

    SvarSlet
  50. Jeg er med på 3 lodder. VH Dorte
    bunejensen@os.dk

    SvarSlet
  51. Super fin pude. Passer perfekt i sofaen. To stk herfra.

    SvarSlet
  52. Sikke nogle fine præmier! -jeg vil gerne deltage med 3 lodder:-)
    Kryds lige fingre for at een af dine fine sager får et nyt hjem hos mig;-)
    De bedste hilsner,
    Louise

    SvarSlet
  53. Håber det bliver mig, elsker bambier.
    Smider straks to lodder i puljen,
    KH Dorthe

    SvarSlet
  54. Wow, fuglene er da helt nuttede. Prøver med 3 lodder (skal lige forsøge at linke)

    Mvh. Susse

    SvarSlet
  55. Uh, jeg er ikke så velbevandret i bloggens verden, men efterlade en kommentar kan jeg da - hvordan tilmelder man sig?

    Mvh Rebekka

    SvarSlet
  56. Flott blogg og flotte premier! Jeg vil være med med 1 lodd! :o)

    SvarSlet
  57. Det er vel nok nogle fine ting, du laver. Jeg vil meget gerne deltage. I første omgang må jeg nøjes med 1 lod. Jeg har lige startet min egen blog, så ved endnu ikke hvordan man laver et link.
    Er der en venlig sjæl som kan hjælpe?

    kh Tine

    SvarSlet
  58. Skøn pude!!! Jeg vil rigtig gerne deltage med et enkelt lod.
    Hilsen
    Annitta - den blogløse :o)

    SvarSlet
  59. Jeg er da også med.. hvorfor har jeg ikke set den? Jeg elsker de bambier

    SvarSlet
  60. SIIIIkke mange kommentarer! Jeg kan desværre ikke være med, men vil bare høre om ikke du sælger sådanne puder et sted? Jeg LÆNGES efter en a la den øverste dér - bare i lilla nuancer... Pleeeaaase!? :D

    prinsessensmor.blogspot.com

    SvarSlet
  61. Sikke nogle skønne sager du sætter på højkant...jeg må absolut være med - med 2 lodder tak. Så dine ting på bagagerumsmarked i Århus - meget fine ;o)

    Kh. Lone

    SvarSlet
  62. uh...jeg kan nå det endnu...jeg må hoppe på 3 lodder...det er da bare en alt for lækker chance jeg ikke må spilde... de der bambier er bare for søde :)
    -sara

    SvarSlet
  63. Jeg når vist lige at være med på falderebet:)

    Jeg er tosset med alle præmierne. jeg smider 2 lodder i puljen i denne omgang, for jeg når vist ikke at få lavet link, men jeg er med som fast læser + denne kommentar.

    Ha en dejlig weekend!

    SvarSlet
  64. uhh her må jeg lige nå og vinde lidt, for det er fantastisk...

    SvarSlet
  65. Smuk smuk, et lod vil jeg bede om, tak :-) Følger trofast med på din skønne blog :-) Og flot mave du har ;-)

    SvarSlet
  66. Sikke en dejlig giveaway... smider med det samme 2 lodder og håber heldet er med mig;-)

    SvarSlet
  67. Hej. Jeg faldt lige over din blog og vil selvfølgelig gerne være med i lodtrækningen om dine lækre give aways - så jeg hopper med på tre lodder.
    Mvh Kamilla (www.diary.dk)

    SvarSlet
  68. Nydelig blogg og deijlige give aways! Jeg smider 3 lodd i puljen!

    SvarSlet
  69. Hold da op hvor er du kreativ :)
    Sikke nolge fine ting...

    Jeg hopper med på 2 lodder..
    Kh Tina

    SvarSlet
  70. Så fint, så fint!
    Et stks lod til mig :)
    Kh Nana

    SvarSlet
  71. Hej :)
    Jeg vil da også rigtig gerne vinde en af dine fine sager, så 3 lodder til mig også ;)
    MetteSofie

    SvarSlet
  72. Sikke mange deltagere :) nu er det snart ved at være tæt på trækningen!!
    Det er tirsdag kl. 19.30!!
    Til dem der har efterspurgt hjælp:
    Et lod ved at skrive en kommentar her.
    Et lod ved at melde sig som fast læser ovre i højre side.
    Et lod ved at gemme et af mine billeder og sætte den ind som gadget på egen blog og skrive min hjemmeside, så andre kan gå herind.

    Og til dem der kunne være interesserede, jeg sælger puder fra 200,- Mail til christina@ennemark.dk

    SvarSlet
  73. Dette vil jeg gjerne være med på, ett lodd til meg! :)

    SvarSlet
  74. 2 lodder til mig - fine sager!! :)

    SvarSlet
  75. Smukt :-)
    Krydser fingre for, at jeg er heldig, - med 2 lodder :-)

    kh Berit

    SvarSlet
  76. uh.. jeg kan ligenå at være med :-) Det ser så fint ud..
    Knus fra Clara

    SvarSlet
  77. Så fine ting!
    3 lodder fra mig :)

    SvarSlet
  78. skønne sager... mon jeg kan nå at være med med 2 lodder på falderebet

    SvarSlet