Søg i denne blog

torsdag den 26. november 2009

Nyt stof + hækleprojekt!

Her vises lige nyt stof til samlingen, som jeg fik købt af og byttet mig til med min veninde tidligere i dag. Er det ikke bare nogle lækre mønstre og farver???
Næste billede viser et hækleprojekt som gerne skulle blive til et dukkesengstæppe til månebarnet nu til jul! ....Åh jeg elsker julemåneden!
Og i morgen kommer så den længe ventede begivenhed til byen!! Julemarked i Ridehuset, med private krea-mennesker der sælger eget design og kreationer. CAN'T WAIT!!!

6 kommentarer:

  1. Sikke stor din stofsamling bliver :-) Skønne skønne sager!!

    SvarSlet
  2. Uha, ja, Ridehuset! Jeg skal på tøsetur til Århus i dag med mine kolleger og vi starter altid i ridehuset, skønt!

    SvarSlet
  3. Nøj noget fint stof! Er helt vild med det hele!
    Kh Julie

    SvarSlet
  4. Hej - faldt lige her forbi din blog - og blev hængende lidt! Herlige sager du laver og viser - og så det der julemarked i Ridehuset, ja - det er jeg blevet inviteret til af mine to ældste, der er flyttet til smilets by i august, og som nu er ved at skabe nye og egne traditioner - så det håber jeg, at det omtalte julemarked kan gå hen og blive for os!!!

    SvarSlet
  5. Hov - glemte lige et ? - har du anvisning på dit hækle-dukketæppe et sted?

    SvarSlet
  6. Ja Ridehuset er virkelig et besøg vejr :)
    De hæklede cirkler er noget jeg har prøvet mig frem til efter at have set nogle magen til inde hos Fruens Syslerier :)

    SvarSlet