Søg i denne blog

fredag den 13. november 2009

Genbrugens skattekammer :)


Åhhh sikke en følelse efter at have været på jagt efter nye skatte i forskellige genbrug. Disse ting summer med personlighed og nærmest længtes efter at blive brugt til kreative projekter.... og ihhh hvor skal jeg nok leve op til dette - kan slet ikke vente :)
Det der røg ned i kurven for SØLLE 50 KRONER var: et lilla vintage sengebetræk, et vintage hovedpudebetræk, et aflangt stykke stof med orange, gule og brune blomster. Derudover et gammel babybetræk med Bamse og Kylling, 4 retro bøjler i gul, orange, lilla og blå, et fugle-broderi, en rød/orange dug med blomster, lidt kniblinger, samt en gammel gryde og madpensel som månebarnet skal have i julegave sammen med et malet og tapeseret legekøkken og disse skønne hæklede kager købt på trendsales: Her er mit vintage-stof bredt ud :)

10 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne vintage fund i mange forskellige farver - har du fundet det i Århus og hvor henne? Og de der hæklet lækkerier er altså også fine, kan du huske hvad brugeren hedder?

    VH Maria

    SvarSlet
  2. Hej Frk. Evigglad og velkommen til min blog :)
    Jeg har fundet det i Bloomers i Århus, byttet med veninde, og har købt lidt i genbrugsforretninger hist og her...
    Brugeren hedder Debstar :)

    SvarSlet
  3. Super god fangst må man sige! :-)
    Mvh Louise

    SvarSlet
  4. Ja ikk, er også helt oppe at flyve efter sådanne nogle fund til INGEN penge :)))

    SvarSlet
  5. Ahh bloomers kender jeg godt.. nede i latiner ik? Ahh Debstar har jeg godt set, men ikke lige at hun havde dem her.. må søge lidt thx :)

    SvarSlet
  6. jo dernede, hun fik lige en stor stak i denne uge, men de ryger hurtigt...

    SvarSlet
  7. Fantastisk fint stof.. sådan noget kunne jeg godt tænke mig mere af.. Synes bare aldrig jeg har held til at finde noget... :)

    SvarSlet
  8. Rakel; hvis du mangler små stykker, vil jeg gerne sælge en blandet pakke. Flere af stykkerne er hele dynebetræk og vil godt kunne undvære noget :)
    Mail mig evt på christina@ennemark.dk...

    SvarSlet
  9. Hvor er de kager bare fine :) Sådan nogle er jeg nødt til at lære at hækle, så jeg selv kan have sådan nogle liggende :)

    Hilsen Tulle

    SvarSlet
  10. Lidt sjovt at se dit billede af kager købt hos Debstar i 2009 debstar er min datter og kagerne er fra min tidlige start af hæklerier, da jeg solgte på Trendsales. Hilsen Anita

    SvarSlet