Søg i denne blog

søndag den 14. november 2010

25!

Kanel-duften er ved at forsvinde efter min venindes lækre gavepose og med kanelstænger som pynt, samt juleduften efter de lækre kløbenboller, som vi bagte i eftermiddags! Min veninde kom i går aftes, for at være med til at fejre min fødselsdag, samt hjælpe med lidt af alle vores maleprojekter (jeg har seriøst konstant malepletter på neglene!) Hun er nu taget hjem, og har efterladt en sprit-nymalet kommode til Lunas værelse! Whahoo, et flueben på afkrydsningslisten! Og en ret lækker fødselsdags"gave", sådan at have fået malet et af Lunas møbler uden selv at have haft fingre i det! For når man har mange ideer, så er det helt fint at få dem ført ud i livet ved hjælp af andre!
En anden stor hjælp har vi fået fra min far i dag, som hjalp med al genbrugsaffald til lossepladsen! Han dukkede pludselig op sammen med min 7årige lillebror (efternøleren), for at ønske mig tillykke og være sammen med os på dagen... Det var nu slet ikke meningen at jeg skulle have besøg  - min mor er på kursus, min ene søster var på arbejde hele dagen og den anden søster er på efterskole.... Derfor er planen at de alle kommer om 14 dage. Men det var nu alligevel rigtigt rart at have noget familie hjemmefra heroppe. (Kommer fra Sønderjylland, hvor mine forældre, den ene søster og min lillebror stadig bor!)
Jeg har haft en helt fantastisk dag... Mange kærlige tanker, lækre gaver og ikke mindst super dejlig besøg! Lillepigen fik dog det forkerte ben ud af barnevognen, efter en alt for kort middagslur ift. hvad hun plejer, så hun var noget sur og vrissen og sad helst på armen af sin mor, den store pige på 2 år og 3 mdr... Hun var i seng ved 18tiden, og overgav sig hurtigt til den tiltrængte søvn... tiltrængt både for hende og for os :)
Helbredet er dog desværre ikke i top - er møgforkølet og har stadig meget ondt i halsen efter en uge med forkølelse. Er godt pakket ind, drikker masser af varmt, men det tager godt nok lidt tid at komme over...  Men efter en skøn weekend og afslappende besøg, kan jeg nu se frem til en god nattesøvn og forhåbentligt at være klar til arbejde i morgen, for jeg trænger til at være helt frisk! Kan nemlig ikke lade være med at være i gang, efter flere måneder med masser af aktivitet med mine unger om dagen og så alt det her flytten og byggearbejde... så det der med at LIGGE i sengen og hvile krop, hoved og hals... det dur jeg simpelthen ikke til lige for tiden. Og det er jo ikke helt optimalt når kroppen siger fra, vel?
Forhåbentlig i næste uge kan jeg se frem til 2 sæt af dette samt 4 af disse og (2 lyserøde hjerter og 2 orange hjerter). Min skønne forlovede og vores datter er de glade givere og dette stod meget højt på ønskelisten, så er ellevild :) Posten var ikke nået frem til tiden, men så har jeg noget at glæde mig til!

13 kommentarer:

  1. Gode venner og familie er uundværlige! Dejligt at de hjælper jer så meget.
    Stort tillykke med de 25 år!
    /Ida

    SvarSlet
  2. KÆMPE stort tillykke med fødselsdagen, søde Christina :) Helt specielt at fylde 25.
    Lyder som en rigtig dejlig dag, nok ret naturligt at huset fylder så meget lige nu. Bliver så spændende at se flere resultater fra det.
    Er også fra Sønderjylland, så bor langt fra familien, men det er nu så rat at kunne fejre dagen med dem.

    Kram Anne

    SvarSlet
  3. STORT TILLYKKE MED DE 25.
    Ser ud til at i har haft en super dejlig dag med lækker kage :)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med de 25! Og sikke en dejlig overraskelse med hjælp og dejligt besøg.
    God bedring!

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med fødselsdagen...håber du nød den selvom det var med arbejde, forkølelse og en småsur datter:-) Dejligt at høre, at din familie kom langt fra for at give et nap med...skønt med en god familie!

    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Stort tillykke - sikke nogle dejlige gaver på vej i posten til dig (lige før det kan opveje den dumme forkølelse?!!) klem Louise

    http://frk-trillingsgaard.blogspot.com/ (tjek gerne min nye blog)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med de 25. Jeg håber du snart er ovenpå igen.

    SvarSlet
  8. Stort tillykke!
    Dejligt familien kiggede forbi :-) Og gav et ordentligt nap med ;-)
    Rigtig god bedring til dig!
    Kh Louise

    SvarSlet
  9. STORT tillykke med fødselsdagen, Christina!
    Det ser som og lyder til at du har haft en helt fantastisk dag.
    - og total bonus med det malede møbel til Lunas værelse.Husker selv hvordan jeg synes det var helt uoverskueligt da jeg havde gud ved hvor mange maler-projekter - kunne slet ikke se mig ud af det :)

    Sådanne "gaver" kan man ikke prissætte!

    Håber det hele ellers går godt fremad med huset:)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  10. neiiii tillykke tillykke, det lyder da bare som en super dejlig dag. Og sikke nogle fantastiske gaver. En hjælpende hånd er nok noget af det jeg selv sætter allermest pris på. Så bliver der rigtig lavet noget og man får selv energi. God bedring
    Vh Anette

    SvarSlet
  11. hej
    stort tillykke med dagen, og det nye hus :-)
    kunne læse hos The vintage hausfrau at du tidligere har lagt en muni hækle opskrift ud, men kan ikke finde den på siden, er det stadig muligt at se den :-)
    vh. Louise

    SvarSlet
  12. (et forsinket) stort tillykke med de 25 år!
    Det lyder som om din dag var rigtig dejlig og med dejlige gaver :)

    SvarSlet