Søg i denne blog

tirsdag den 23. november 2010

Graziela!

Så landede min fødselsdagsgave fra Tyskland i dag! Den har været tre uger på vej, så min kæreste var ved at være lidt bekymret til sidst... Men nu kom pakken og jeg elsker min gave fra ham og Luna :)
Jeg har fået 2 voksen dynebetræk med 2 forskellige størrelse pudebetræk til hver, samt 2 pudebetræk med lyserøde hjerter og 2 med orange! Mærket er Graziela og er nyproduerede produkter. Mange af jer kender mærket fra forskellige retroprints, og nu kan man så få fingrene i de lækre prints både som nyt stof, sengetøj og en masse lækre interiør- og børneprodukter! Hjemmesiden finder du her!
Tusind tak til alle jer der allerede har deltaget i min give away, hold da op en interesse! Deltag her hvis du kunne tænke dig at vinde et juniorbetræk i valgfrie farver med matchende pudebetræk!

6 kommentarer:

  1. Hold da fast hvor er det super flot.

    SvarSlet
  2. Tilykke med dem. Åh, hvor er jeg dybt misundelig! SUK

    SvarSlet
  3. Hej Christina
    Uha, jeg har også bestilt i Graziela shop for 3-4 uger siden..det burde også lande en af dagene, har fået mail om at det er på vej...glæder mig, det er så fint.
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Åh, sikke en fødselsdagsgave. Jeg har været inde på hjemmesiden og lure rigtig mange gange og skal også have bestilt, så snart budgettet tillader det:)

    SvarSlet
  5. Åj, så fine!!! SUPER gave! Det sengetøyet er bare kjempefint!

    Marit

    SvarSlet
  6. GUUUUUD hvor er det bare nogle kodyl lækre farver. Jeg må straks ind på deres side og 'lure' lidt ;-)

    SvarSlet