Søg i denne blog

søndag den 28. november 2010

Fristelser!

"Mmmm.... nøjj den ser lækker ud den honningkage.... mor sagde godt nok, at jeg skulle vente til de andre også kom til bordet... meeeen...."
"Orv, hun står jo lige der... ja jeg gør IKKE noget, damdadam..."
"Hi hi hi, et LILLE bid opdager hun da ikke....
"Arjmen altså, det er SIMPELTHEN for fristende til at lade være... skal jeg... Narjjj.... jo bare liiiige smage... ej det må jeg ikk... Jo nu gør jeg det altså..."
"Dammit! Hun mener det sku...."

Nu kommer det store spørgsmål... fik hun spist af kagen inden vi andre kom til bordet....??
Ja hun gjorde den bisse, da jeg lagde kameraet væk og kom tilbage var der et fint afbidt hul i det ene ben!

10 kommentarer:

  1. Hihi - super fin historie og billedserie!
    Det er sådanne serier der er sjove at se om mange år igen :-)
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Fristelser er der nok af i denne søde juletid! Havde heller ikke kunnet holde fingrene væk.
    :)Mette

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er hun bare skøn :)

    SvarSlet
  4. hehe den kage ville da også være svær at hold finger fra :)

    SvarSlet
  5. Det er simpelthen noget af det sjoveste, jeg har set længe:D
    Sikke en fed slutning!

    SvarSlet
  6. Smiler. hun er da bare for lækker.

    SvarSlet
  7. Selvfølgelig gjorde hun det - den honningkage ser da også alt for fristende ud til at lade stå.
    Superskøn billedserie, hvor hun har et nyt finurligt ansigtsudtryk på hvert billede, selvom der sikkert ikke er mange sekunder imellem.

    -Og jeg er heller ikke sikker på at jeg havde kunnet lade den stå, for elsker honningkager...

    SvarSlet
  8. Hihi.. Den ser godt nok også lækker ud den kage! :-)

    SvarSlet
  9. Forstår godt, hun ikke kunne lade være!

    SvarSlet