Søg i denne blog

tirsdag den 9. november 2010

Lunas vægmaleri!

En arbejdstid på ca. 40-50 timer har resulteret i dette vægmaleri! Jeg elsker det og er stolt af resultatet :) ja selvfed måske, men hold OP et arbejde!! "Ja ja", tænkte jeg "Jeg kan snildt være færdig til fredag aften hvor svigerfamilien kommer og maler"... Niks først tirsdag formiddag (lige for 20 min. siden), halvanden uge, efter er jeg færdig! Og jeg har vel og mærket nærmest kun arbejdet på dette projekt i den tid vi har boet her! Jeg havde overvejet først at vise maleriet når værelset er indrettet... men det står altså bare så klart og rent her helt uden en masse møbler, lamper osv... Farver og motiver er nøje valgt ud efter hvad jeg ser omkring af mode, trends osv. Jeg er blevet inspireret af Ferm Living wallstickers samt en masse motiver på nettet og har derefter leget med motiverne, forskellige mønstre og farver! Alt er tegnet i fri hånd og har sammensat billedet efter hvordan jeg lige syntes det passede. Mit mål var at skabe et legende og naivistisk univers!
Min all-time favorit malerforretning er Colorama Århus, der har jeg købt de fleste farver til maleriet og vores kommende møbel-projekter.

43 kommentarer:

  1. Hold da lige en fest hvor er det flot... Det kan du ihvertfald godt tillade dig at være selvfed over... :o)
    Klap på skulderen fra mig til dig... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  2. Det er da bare så FEDT!!!. godt gået... Det er da enhver barns drøm.
    Da jeg var lille havde jeg en regnbue med måger og skyer... elskede det. Så det vil jeg også lave til mine børn :)
    hvilke farver har du brugt?
    kh. Susan

    SvarSlet
  3. HVOR ER DU GO!!! Du kan sagtens tillade dig at været top selvfed ;-) Luna er vel nok heldig at ha så fint et vægmaleri!

    SvarSlet
  4. Du skal være selvfed! Det er så flot, fedt og lige i tidens trend. Super flot arbejde, Christina... Glæder mig til at se flere billeder fra jeres nye hjem...

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot. Hold da op et stykke arbejde! Du må gerne klappe dig selv lidt på skulderen for det;-)
    Hvad siger Luna? er hun ikke ovenud lykkelig?

    SvarSlet
  6. Og wow det er lykkedes!! Det er SUPER fint!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  7. Wauw, siger jeg bare! Luna må da være lykkelig for hendes fine væg:)

    SvarSlet
  8. Wauw - Hold op, hvor er det fint!! Du er super sej, og hvor må Luna være lykkelig!

    SvarSlet
  9. Hold nu kaje....hvor er det bare FLOT! Det kan og skal du også bare være stolt af...er sikker på at det er en hitter hos Luna - glæder mig også til at se billeder når værelset er indrettet:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  10. HOLD DE HELT OP. Hvor er det flot, jeg er vildt imponeret. Hvis det var mig der havde lavet det tror jeg aldrig nogen sinde der kom møbler ind i det værelse....

    Hvad siger Luna til det? Er hun ikke helt opppe og ringe på den store begejstringsklokke?

    SvarSlet
  11. Jamen altså hvor er det da bare helt fantastisk!! Virkelig smukt, og sikke et arbejde.
    Jeg er tihvertifald enormt imponeret!

    SvarSlet
  12. Heilt fantastisk!! du er virkelig et arbeidjern!! gleder meg til å se mere fra huset;)

    SvarSlet
  13. Wauv altså og respekt for det store stykke arbejde!

    SvarSlet
  14. Imponerede stykke arbejde - Respekt

    SvarSlet
  15. Jeg slutter mig til koret. Vær du bare selvfed over det resultat, for det er sindsyg flot !

    SvarSlet
  16. Wow - hvor blev min underkæbe af???
    Mette

    SvarSlet
  17. Det er virkelig, virkelog flot. Og sikke et stort arbejde, men hvis man ser på hvor mange timer man får glæde af det bagefter, er det jo afgjort arbejdet værd. Vær' du bare selvfed! Det er helt på sin plads her!

    SvarSlet
  18. Wauuw, hvor er det imponerende flot. Du har al mulig grund til at være meget stolt af dit store arbejde.

    SvarSlet
  19. Wow!!! Kjempefint. Så FLINK du er.
    Klem

    SvarSlet
  20. Hold da fast - hvor er jeg bare misundelig!!
    Det er bare super flot, og dejlige farver, bliver helt glad :)

    SvarSlet
  21. Christina - du SKAL være selvfed og stolt! Hvor er det bare flot!! Luna må da være ellevild :-)

    SvarSlet
  22. Jeg ville eddermugme også være pænt selvfed hvis jeg havde præsteret det der!!!! FÅÅÅÅRRRRRK, hvor er det flot. Respekt, der

    kram

    SvarSlet
  23. Hvor er du dygtig - og tålmodig. Så fin og flot. Det bliver da til at super dejligt værelse.

    SvarSlet
  24. LÆKKERT!! Efter sådan et FEDT projekt må man gerne få ondt i armen af at klappe sig selv på skulderen!
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  25. Ser squ godt ud kristina.. Glæder mig til at se flere billeder fra jeres hus..

    SvarSlet
  26. Hold da kæft det er blevet godt, du har alt ret til at være selvfed. jeg malede børneværelse sidste år, alt skulle være en jungle, med dyr på alle 4 vægge, det tog også sin tid, så kan snilt sætte mig ind i stolthed

    godt gået Christine

    SvarSlet
  27. Ai, det er SÅ flot! :-)
    Jeg elsker også at male på væggen og er pt igang med at udsmykke et data-lokale på en skole.
    Håber jeg får penge for det - for ja, det ta'r meget længere tid, end man lige tror!

    SvarSlet
  28. Fantastiskt!! Jag håller på med min lilla tös rum och jag bara måste göra en väggmålning känner jag nu när jag ser denna :). Otroligt fint, hon måste ha blivit superglad..

    /Mia

    SvarSlet
  29. Sikke et projekt! :D Det er blevet rigtig fint og personligt! :P

    SvarSlet
  30. Citat Lilly (der kigger med på computerern): Nej nej nej nej mor hvor er det sødt (sagt med meget voksen stemme) se se se se se lige uuuglen! Eeeii moar.Luna må være lykkelig:-)

    SvarSlet
  31. er det mulig!?!?!? Fantastisk flott. Jeg feller nesten en tåre så fint det ble!!!!!!!!!!
    I LOVe it

    SvarSlet
  32. Super fint, og skønt at det er et unikum...Virkelig fedt.

    SvarSlet
  33. HVOR ER DET FLOT! Sikke en evne at have. Glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  34. HVOR er I fantastisk søde - TAK!! Hvor er det fedt at andre også er vilde med ens kunst!
    Luna er ikke rykket ind på sit værelse endnu, men når hun er derinde peger hun op på maleriet og siger; "Mor malet"! Så blir man rørt :)

    SvarSlet
  35. Så flot! Det må være en drøm for din lille pige at bo i så fine omgivelser! Dejligt. Ville ønske jeg havde modet til at springe ud i lignende projekt ... selvom jeg tror aldrig jeg ville få lov af manden min???

    Ej, hvor er det virkelig fint. Glæder mig til at se hvordan det tager sig ud med møbler osv, men det kan kun være skønt eye candy!
    Kh Mille

    SvarSlet
  36. bliver simpelthen også liiige nødt til at rose... hvilken dygtig mor hende heldige Luna hun har.... det er super flot
    kh

    SvarSlet
  37. Åh, det er jo helt fantastisk og fint!! :)

    SvarSlet
  38. super super flot :) og fede farver du har brugt :)

    SvarSlet
  39. Wow! Det er SÅ flot. Jeg kan virkelig godt forstå, at du er stolt. Og al rosen er så fortjent.

    SvarSlet
  40. Sååå FINT!! Du kan roligt være ganske stolt!!

    SvarSlet
  41. Helt vildt flot resultat! Jeg kender selv til den meget langsomme arbejdsproses, tag et kig over på min blog, så kan du se min håndtegnede/malede børnevæg. Så kæmpe respekt herfra!

    SvarSlet