Søg i denne blog

onsdag den 17. november 2010

Mumiholic!

Det er ikke noget nyt at jeg er fan af mumi, men disse tre viskestykker samt kande er noget nyt til samlingen! Viskestykkerne er fødselsdagsgave fra min lillebror (min mor er stewardesse og har været i Finland!) og kanden er fra min svigerveninde og hendes kæreste! Jeg glæder mig sådan til vores køkken er færdigt, så de fantastiske ting kan komme på deres rette plads!
Herhjemme blev jeg ikke rask som håbet... Tværtimod tog det til mandag, og igår var jeg ved lægen. Dommen; Bronkitis og pencilin i 10 dage! I dag har jeg ikke været ude af sengen overhovedet, er helt færdig og har ondt i brystkassen.... Så jerg surfer, zapper, drikker varm Søbogaard Sjælevarmer og sover. Mens jeg sover, drømmer jeg om en husfe der sørger for, at alle møblerne bliver malet færdige, der bliver ryddet op, vasket tøj, pakket ud og gjort rent!

15 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne viskestykker! Hvor kan man købe dem? Og må også lige høre om de kan tørre af eller de mest er til pynt :)

    God bedring.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  2. Kære Christina

    Kan du nu lige passe på dig selv. De der møbler de løber ingen vegne og husk på at hvis alt er færdigt med det samme så bliver det hurtigt hverdag og man vender sig til det hurtigt.

    Jeg har altid haft det sådan at alt godt kommer til den der venter. Nogle ting skal naturligvis være færdige så det kan fungere, men når man lige går og nyder de nye ting, så får man nye og bedre ideer til de andre ting der mangler.

    Så bliv du nu rask og så når du de møbler når tid er!

    God bedring ;-)
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Åh, elsker det med Mumrikken især! God bedring, håber du snart er på benene igen.

    SvarSlet
  4. Hvis du finder hende der husfeen, siger du så ikke lige til, måske har hun en søster ;O)

    SvarSlet
  5. Så fine mumi-saker :)
    God bedring til deg!

    Marit

    SvarSlet
  6. Jo de er bestemt fine! Jeg faldt lige over et par håndklæder med Mumi her hos Pindhus: http://www.pindhus.dk/varegrupper/bolig-tekstil/ekelund-tekstil/mumi-air.html
    Så kan du også få mumi ud på badeværelset :o).
    Ønsker dig en rigtig god bedring. Mvh Pia P.s. se lige min Give Away - Mon ikke månebarnet vil elske et sæt klodser? :o)

    SvarSlet
  7. jeg kan huske at jeg ikke kunne lide dem da jeg var lille ..især hende lille my tror jeg hun hedder ... men som voksen syntes jeg de er skønne ...

    SvarSlet
  8. WOW, sikke nogle smukke viskestykker! Og rigtig god bedring til dig :)

    SvarSlet
  9. Da jeg var lille var jeg faktisk lidt bange for at se mumitroldene i fjernsynet men jeg er også kommet til at holde af dem som voksen og mine børn er da heldigvis heller ikke bange for dem. Det er nogle rigtigt fine viskestykker.

    God bedring:-)

    SvarSlet
  10. Vakkert med mummi!Jeg elsker de tegningene, skulle ønske det var mer stoff med mummitrykk på...Og ta det pent nå, bronkitt er ingen spøk!Jeg er akkurat ferdig med bronkitt, måtte holde meg innendørs i 4 uker!Hvis man ikke tar det med ro, så kommer det tilbake igjen.Så best å holde sengen.
    God bedring!

    SvarSlet
  11. Tusind tak for alle jeres varme kommentarer!

    Mumiviskestykkerne er fra Finland - har desværre ikke set dem herhjemme... Måske man kan google moomins og så finde en masse?? Jeg har ikke rigtig turdet endnu, ville være alt for fristet :)

    Det er lidt skægt for da jeg var barn, var jeg også lidt bange for mumi-tegnefilmene... selv i dag er jeg mest vild med figurerne frem for historierne...

    Pip som Pap; åhhh det var ikke tosset det håndklæde... må vist hellere få det på ønskesedlen!

    Andregasellen; hmmm det bronkitis må jeg vist hellere komme af med, så det ikke trækker ud! Bare efter et døgn på pencilin er jeg noget utålmodig og vil bare gerne mærke bedring... har noget ondt i mit bryst og min hals efter trælse hosteanfald!

    SvarSlet
  12. Mia; øv for pokker, hende husfeen er ikke dukket op endnu ;)

    SvarSlet
  13. Jeg føler med dig. Er selv lige startet på pencilin pga. halsbetændelse, men så skønne mummi ting kan da kun få humøret i top :)

    SvarSlet
  14. Tip: Fandt Mummi "folde-ud-vaskeklude" i Netto til 10,-kr. Måske er de noget for dig?

    SvarSlet