Søg i denne blog

mandag den 22. november 2010

Lidt genbrugsguld der varmer....

Min energi kører op og ned, og bronkitisen vil ikke rigtig give slip, så i dag er jeg sengeliggende igen ... computeren står fint ved siden af mig og fjernbetændingen er på gulvet... Alt imens min dårlige samvittighed over for kollegaer, kæreste og barn flurerer rundt :( min hæse stemme har fået det bedre, og jeg hoster knap så meget.... Men jeg er øm bag brystkassen og der kommer nogle stikkende kølige jag. Og så er jeg helt færdig og hundefryser... Øv altså....
Disse 4 hukit-stole er fra min kærestes faster og familie i fødselsdagsgave... Ja tak det kan en pige som jeg kun være ellevild over - sådan at få 70'er børnestole i gave :) så når jeg er frisk igen, ser jeg frem til at sætte disse i stand, farverne er allerede besluttet ;)

11 kommentarer:

  1. Det da træls du skal være dårlig.
    Håber du snart er på højkant igen.
    Super fede stole, glæder mig til at se dem færdige.
    God bedring.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. Så lekre stoler. Passer nok godt på det nye barneværelse.
    God bedring til deg!

    SvarSlet
  3. Uhh - lækre stole - søger selv nogle, men har endnu ikke været heldig!

    SvarSlet
  4. Hvor er du (eller skal jeg skrive Luna, ha ha) heldig. Skønne stole!

    Rigtig god bedring, det lader da til at være noget af en omgang, din stakkel.

    SvarSlet
  5. Ah, heldige du!Helt fantastiske stoler du har fått!Det blir spennende å se hva for farge de får når du setter i gang.La oss håpe du blir raskt frisk:)
    God bedring i massevis her fra Norge:)

    SvarSlet
  6. Ikke dårligt!!:)
    Heldige jer - er så glad for den vi (Karo) har;)
    Hvad falder farvevalget på..?
    Indtil nu står vores bare 'original' - fordi jeg er tosset med udtrykket men leger da med tanken om at gøre lidt ved den..
    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Og forresten... God bedring;)

    SvarSlet
  8. Ej hvor er du super heldig, jeg er stadig på udkig efter dem, men er ikke faldet over dem endnu.
    - Men glæder mig super meget til og se dem når de er færdige.

    SvarSlet
  9. Det var da bare den bedste gave man kunne ønske sig :) Hvis jeg var dig ville jeg lade dem beholde den skønne originale røde farve! Kærlig hilsen og god bedring - MetteSofie

    SvarSlet
  10. wow de er fantastiske! for et potensiale de har! og for en fuin blogg du har. hvorfor har jeg ikke vært her inne før? fin.Herlig bordoppdekning øverst:-)

    FIIIIn første søndag i advent!

    SvarSlet