Søg i denne blog

torsdag den 18. november 2010

Indlæg nr. 400 og nyt design på bloggen :)

Det er simpelthen godt ramt! Lige som jeg skal til at præsentere jer for mit nye fantastiske look på bloggen, opdager jeg samtidig at dette er mit blogindlæg nummer 400! Det er da noget af en begivenhed og pudsigt nok fejres det med det skønneste nye design, som Marie fra bloggen Marolle står bag!!! Jeg faldt over hendes blog ved en tilfældighed og var vild med alle hende collager og derefter så jeg hendes store arbejde med Rakels og Julias blog og flere andre har haft fat i Marie sidenhen. Jeg er vild med alt hvad hun har fingrene i, og hun formår virkelig at lytte til ens ønsker, komme med ideer og så skabe et design, som er så personligt og one of a kind! TUSIND TAK for det store arbejde Marie! Alle elementer er fra mit vægmaleri, og farverne ligeledes!

22 kommentarer:

  1. Jeg æææææælsker dit nye desigtn. Ser virkelig, virkelig godt ud, Christina. Så tillykke med det, og med indlæg nr. 400 :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet fint! Meget "dig" :D

    SvarSlet
  3. Så fint og meget "dig" :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin ide at bruge vægmaleriet! Det ser rigtig skønt ud :)

    SvarSlet
  5. Novra, det er blevet rigtig godt! Tillykke med det hele:)

    SvarSlet
  6. Smukt, kan godt lide at elemeterne er dine egne :)

    SvarSlet
  7. Sikken et lækkert nyt design - har flere gange siddet og nydt din fantastiske vægmaleri, og er yderst motiveret til at male min egen gang; skal bare lige overbevise min mand om at vægmalerier er vejen frem :-)
    Og stort tillykke med de mange (0g rigtig gode) indlæg!
    Ha' en superfantastisk aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  8. Så fint. Tack för all härlig inspiration du ger :)

    /Mia

    SvarSlet
  9. Tusind tak!!

    Æren er uden tvivl Maries, hun har været fantastisk til at gribe mine ideer og komme med hendes egne... jeg har nærmest kun sendt billederne og givet respons :)

    SvarSlet
  10. Halløjsa Kære hvor ser her lækkert ud!!

    Ses i overmorgen

    KH

    SvarSlet
  11. Hej W!

    Ja her er blevet lækkert farverigt, ikk? Synes hun har ramt det så godt :)

    Glæder mig sådan til at se dig i morgen!

    Kh Christina

    SvarSlet
  12. Lækkert design! Passer lige til dig. Det er et skønt vægmaleri.

    SvarSlet
  13. selv tak søde Christina.
    Det har været en fornøjelse at arbejde med dig og din blog :)
    God fredag :)

    SvarSlet
  14. Sikke lækkert design!!
    Virkelig fedt - og utrolig personligt med dine egne kreationer som det gennemgående..
    Mums!
    Kh Anne

    SvarSlet
  15. Nøj, hvor er her blevet lækkert Christina! Skønt! :-)

    SvarSlet
  16. Er du svedt, det ser godt ud!

    SvarSlet
  17. Tillykke med det nye design. Det siger da bare alt om dig - super skønt!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  18. Hej Mia!

    Tak skal du ha - endelig skete der lidt nyt herinde :) Ja synes også hun har formået at skabe noget der bare fortæller hvem jeg er! Hun kan virkelig anbefales!

    Kh Christina

    SvarSlet
  19. Hvor er her blevet fint! Og tillykke med de 400 indlæg:)

    SvarSlet
  20. Tillykke med de 400 og det lækre look!

    SvarSlet