Søg i denne blog

søndag den 21. november 2010

Hjælp dansker i Irsk madkonkurrence!!

Jeg har lige modtaget en mail, som fangede min interesse med det samme, og jeg blev mindet om at jeg havde læst et indlæg om selvsamme konkurrence hos Karen, men havde aldrig fået klikket videre der, selvom jeg ikke var i tvivl om, at det ville jeg da støtte... men ja, så blev jeg distraheret af noget andet og fik aldrig trykket "I like"... så det her er et klart eksempelt på, at det ikke kan blive videregivet nok. For måske det kunne give endnu flere stemmer, så Nadia kommer med i finalen???
Nadia skrev; "Jeg skriver faktisk til dig i håb om at vække kampgejst og blogger- og søstersolidaritet - intet mindre!! Lige nu deltager jeg som den eneste dansker i denne her irske konkurrence (jeg bor i Irland, skal det måske lige siges), hvor jeg har chancen for at vinde noget, som jeg har drømt om i flere år efterhånden - et ophold på en irsk madlavningsskole, som desværre er alt, alt for dyr til, at jeg ville kunne komme af sted på egen hånd. Som nyuddannet journalist er udsigterne til at skrabe de 90.000 kroner, det koster, sammen heller ikke for gode."...
Hvis I har lyst til at støtte Nadia, kræver det kun få klik, nemlig ved at trykke I like herinde! Nadia har mailet til flere bloggere, og her kommer endnu en opfordring til at alle dem der har lyst, linker på jeres blog og evt skriver et indlæg om konkurrencen :) Nadia skrev, at det at der er blevet linket hos forskellige blogge, har givet flere stemmer end et besøg i aftenshowet har givet - sikke en forskel det kan gøre for den ene at vi har dette kæmpe netværk herinde... Men konkurrencen udløber om 3 dage og 14 timer, kan det mon nåes?!
Nadias madblog finder du her!

4 kommentarer:

  1. ..shht, nu bliver her stille, jeg må videre til næste indlæg.

    SvarSlet
  2. Vil bare lige sige, at folk skal se at komme ind og like hende, og det kan kun gå for langsomt. Håber at hun vinder.

    Ditte, Smykkestykke

    SvarSlet
  3. ... Så fik jeg også lige linket fra min blog. Kunne ikke lade være ;)

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig. Held og lykke til hende.

    SvarSlet